zondag 31 augustus 2014

30 day photo challenge- dag 28

De 30 day photo challenge is alweer bijna voorbij, dag 28 alweer! Vandaag moest ik een foto maken van een kamer.
De huiskamer, een kamer waar ik veel kom en waar ik misschien wel even veel zit als in mijn eigen kamer. Ik eet er, ik kijk er tv, ik speel er piano, viool en ik klets er met mijn ouders. Als buiten de regen op de ramen tikt zit ik gezellig met mijn ouders en broertje op de bank te kletsen met thee en iets lekkers. Als het te koud is om buiten te eten eten we aan de tafel (die je niet op de foto ziet). De kamer is in de 10 jaar dat ik nu in dit huis woon flink verandert. De muren waren eerst wit en er stond een klein bureatje voor mijn broertje en mij. Er hing een prikbord, met tekeningen, diploma's en foto's. Het prikbord hangt er nog steeds, maar de diploma's en andere dingen zijn verdwenen. De kunst boven de bank is door de jaren heen ook flink verandert. Soms heeft mijn moeder gewoon zin in wat anders en dan hangt ze weer wat nieuws op. Toen we hier net kwamen wonen stond op de plek van de bank de eettafel en hadden we aan de andere kant van de kamer onze banken staan. De bank die we nu hebben is pas veel later gekomen. En de vleugel hebben we ook pas een jaar, daarvoor hadden we een oude, valse piano. Ondanks alle veranderingen hou ik nog steeds even veel van deze kamer.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen