zaterdag 30 augustus 2014

30 day photo challenge- dag 27

Dag 27 van de 30 day photo challenge! Vandaag moest ik een foto maken van iets inspirerends.
Al sinds ik een klein meisje ben hou ik van woorden. Verhaaltjes, gedichtjes, toneelstukjes, ik vond alles leuk. Sinds een tijdje vind ik quotes ook heel erg mooi, ik zoek ze op en de mooiste sla ik op op mijn computer. Ik heb ook een gedichtenboekje met een pagina vol quotes. De mooiste quotes schrijf ik daar op en zo heb ik een pagina vol inspirerende quotes. Quotes inspireren mij heel erg. Ze sporen mij aan om door te gaan, sterk te zijn en beschrijven mijn gevoel soms beter dan ik dat zelf kan. Als ik me rot voel zoek ik quotes op die precies beschrijven hoe ik me voel. Negen van de tien keer lukt dat en op de een of andere manier voel ik me dan minder alleen. Iemand heeft die quote bedacht, dus iemand heeft zich ooit precies zo gevoeld als ik me dan voel. Dat is een fijn idee en dat zorgt ervoor dat ik me meer begrepen voel. De quotes die me gerust stellen zeggen meestal de dingen die ik juist wil horen. Als ik bijvoorbeeld bang ben om iemand kwijt te raken kom ik een quote tegen met een tekst die me gerust stelt, dat is ook heel fijn. Zelf quotes maken doe ik nog niet, maar wie weet over een tijdje misschien?

Vanmiddag om 12:00 komt er een extra artikel online met een aantal aankondigingen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen