dinsdag 26 augustus 2014

30 day photo challenge- dag 25

Dag 25 van de 30 day photo challenge! Vandaag moest ik een foto maken van een landschap.
Helaas heb ik vandaag geen landschap kunnen vinden dat fotogeniek genoeg was, dus hou ik het maar bij een foto van een foto van een landschap. Engeland blijft voor mij toch wel de plek met de mooiste landschappen. De rotsen, de prachtige bloemen en uitgestrekte velden, zo anders dan Nederland. Ik ben nu één keer in Engeland geweest en wil zo graag nog een keer terug. Ik heb daar echt de tijd van mijn leven gehad en die twee weken dat ik er was vond ik veel te kort. Als ik terug ga wil ik weer naar het dorpje waar ik vorig jaar ook verbleef: Kingsdown. Een typisch Engels dorpje met rotsen, een grindstrand en aardige Engelse mensen. Ik heb het daar verschrikkelijk naar mijn zin gehad en lekker genoten van de rotsen en de zee. Daar kreeg ik het vakantiegevoel van weg zijn en niks moeten, elke dag was anders en elke dag was fijn. Ja, Engeland is echt mijn favoriete vakantieland geworden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten