zondag 24 augustus 2014

30 day photo challenge- dag 24

Dag 24 van de 30 day photo challenge! Vandaag moest ik een foto maken met het onderwerp samen.
Ik vond het zo moeilijk om een foto te maken met het onderwerp samen dat ik voor een bestaande foto heb gekozen. Deze foto is ongeveer 3 jaar geleden gemaakt in de tuin op school. Het is de eerste foto die te maken heeft met mijn vriendinnen. De schoenen onderin zijn van mij, de ander schoenen zijn van mijn twee vriendinnen. We kenden elkaar toen nog niet heel lang maar waren elke pauze samen te vinden. Mijn vriendinnen zaten niet bij mij in de klas dus was het elke pauze extra leuk als we elkaar zagen. Op een dag stonden we samen in de tuin en hadden mijn twee vriendinnen dezelfde schoenen aan. We besloten een foto van onze schoenen te maken en dat werd die hierboven. Ik weet nog dat dat een ontzettend gezellige pauze was en dat we heel erg veel lol hebben gehad. Ik heb vroeger nooit ├ęchte vriendinnen gehad en dit waren de eerste ├ęchte vriendinnen, dit waren vriendinnen waarbij ik mezelf kon zijn en waarbij ik het idee had dat ik alles bij ze kwijt kon. We zijn nog steeds bevriend en daar ben ik heel erg bij om, dit zijn vriendinnen waarvan ik weet dat ze me niet zomaar in de steek laten en waarvan ik weet dat ik altijd bij ze terecht kan. We lachen nog steeds heel veel samen en doen gezellige dingen. De schoenenfoto traditie heeft zich inmiddels voortgezet en sinds deze foto maken we elk jaar een foto van onze schoenen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen