zaterdag 23 augustus 2014

30 day photo challenge- dag 23

Dag 22 van de 30 day photo challenge! Vandaag moest ik een foto maken van een schaduw.
Dit ben ik. Als het zonnig is krijg ik altijd allemaal schaduwen op de grond, ik kan mijn eigen schaduw dan zien vanaf mijn bureau. Voor vandaag leek het me leuk om zo'n schaduw te fotograferen. Waarom ik twee vingers op steek, geen idee. Ik vond het er leuk uit zien en mijn vingers zien er heel anders uit in mijn schaduw. Ze zijn veel dunner en ze lijken ook langer. Ik was eigenlijk van plan om naar buiten te gaan vandaag en foto's te maken van een schaduw, maar ik was te druk met andere dingen dus besloot ik dit maar te doen. Op de foto kan je ook zien dat ik een foto maak doordat mijn vinger (rechtsboven) gebogen is en ergens op drukt, dat vind ik leuk om te zien. Met schaduwen kan je ook leuke dingen, op de basisschool speelden we altijd "schaduwtikkertje" Je moest dan op elkaar schaduw gaan staan en dan was diegene waarvan je op de schaduw was gaan staan de tikker. Als er iemand op je schaduw stond riep iedereen altijd heel hard "au!". Foto's met schaduwen zijn ook leuk, daar wil ik graag meer mee gaan expirementeren. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen