donderdag 21 augustus 2014

30 day photo challenge- dag 22

Dag 22 van de 30 day photo challenge! Vandaag moest ik een foto maken van iets dat me aan het lachen maakte.
Vandaag moest ik lachen om deze video van Vera, Teske & Sanne. De Two Truths, One Lie challenge vind ik super leuk en hoop ik zelf ook nog een keer te doen. Wat zijn dit toch 3 leuke vrouwen die lekker zichzelf zijn en doen wat ze leuk vinden. De video was grappig en de dingen die ze vertelden waren heel erg leuk bedacht. Video's van één van deze vrouwen maakt mij altijd blij maar een video met alle drie vind ik helemaal leuk. Ze zijn ook zo leuk samen en je ziet dat het goede vriendinnen zijn. Ik heb erg moeten lachen om deze video en ga hem hopelijk ook binnenkort doen, ik kan alvast verklappen dat ik binnenkort waarschijnlijk een aantal video's met iemand ga opnemen, ik zeg nog niet wie. Hopelijk gaan wij deze challenge doen want ik verheug me er nu al op om dit soort leuke feitjes te gaan verzinnen. De video kan je hier bekijken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten