zondag 17 augustus 2014

30 day photo challenge- dag 20

Dag 20 van de 30 day photo challenge! Vandaag moest ik een foto maken van een silhouette.
Een prachtige lucht. Hij leek wel in brand te staan! Ik liep met mijn moeder naar het park om een foto te maken van de lucht en bleef maar mijn ogen uitkijken. Het was lang geleden dat ik zo'n mooie lucht had gezien. Toen we door het park liepen en bij een berg aankwamen zag ik een aantal mensen op de berg naar de lucht kijken. De instellingen van mijn camera stonden zo donker dat ik de mensen als silhouette kon fotograferen. Dat had ik nog nooit gedaan en het leek me ontzettend leuk om eens te doen. Zo gezegd zo gedaan en daar kwam deze foto uitrollen. Silhouette fotograferen is leuk, je kan er iedereen voor gebruiken omdat niemand herkenbaar op de foto komt. Je kan er leuk mee spelen en dat is ook zeker wat ik wil gaan doen, kijken wat je er allemaal mee kan. Hoe kan je een silhouette het best op de foto zetten? Wat is het effect als je het op een bepaalde manier doet? Ik ga dit zeker vaker doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen