zaterdag 16 augustus 2014

30 day photo challenge- dag 19

Dag 19 van de 30 day photo challenge! Vandaag moest ik een foto maken van avondlicht.


Gisteren was er een foto van ochtendlicht en vandaag een van avondlicht, kijken of je verschil kunt zien. Deze foto is rond 21:00 gemaakt vanuit het raam op mijn kamer. Ik was bijna vergeten deze foto te maken maar gelukkig had ik het op mijn hand geschreven waardoor ik het nog op tijd heb gedaan. Het is zomer en het word laat donker. Om 22:30 is het al wel donker en dan vallen er ook geen mooie foto's van avondlicht meer te maken. Ik maakte hem dus wat vroeger zodat er ook echt licht was. Vanavond heb ik rustig aan gedaan, series en youtube filmpjes gekeken. De lucht was niet zo spectaculair vanavond, maar er zijn ook avonden dat hij dat wel is. Dan hang ik vrolijk uit mijn raam en maak foto's van die lucht. Er staan al heel veel foto's van de mooie luchten op mijn computer en er gaan er ook zeker nog veel bij komen. Ook als ik naar school ga kijk ik naar de mooie luchten, ik fiets elke ochtend over een brug waar je een wijds uitzicht hebt. Als er een mooie lucht is kan je die daar het beste zien. Ik zou dan altijd zo graag een foto willen maken, maar mijn camera neem ik nooit mee naar school. Wie weet, misschien dat ik daar foto's ga maken als ik van school af ben? Tot dan hou ik het bij foto's maken vanuit mijn raam, ook leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen