donderdag 14 augustus 2014

30 day photo challenge- dag 18

Dag 18 van de 30 day photo challenge! Vandaag moest ik een foto maken van ochtendlicht.
Deze foto is gemaakt om 6:00 's ochtends. Ik ben vroeg opgestaan en heb deze foto gemaakt. Doordat het zomer is was het al heel erg licht buiten, ik vind de wolkenlucht wel heel erg mooi. Schapenwolkjes zijn soms echt heel erg mooi om te fotograferen. Het was nog wel heel erg koud buiten dus ik heb het raam snel weer dicht gedaan. Gelukkig werd het later op de dag steeds warmer en was het uiteindelijk zelfs boven de 20 graden! Ik zie het verschil nog niet helemaal tussen wat nou het licht is in de ochtend en wat nou het ligt is in de avond. 'S avonds is het licht soms wat gouder, maar waar je nou ochtendlicht aan kan herkennen. Ik heb geen idee...


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen