dinsdag 12 augustus 2014

30 day photo challenge- dag 17

Dag 17 van de 30 day photo challenge! Vandaag moest ik een foto maken van groenten of fruit.
Een tomaat, met waterdruppels. Ik ging lunchen met mijn moeder en ze nam tomaat op haar brood. Ik vond de waterdruppels zo mooi dat ik haar tomaat heb afgepakt en er foto's van heb gemaakt. Zelf vind ik tomaat ook wel lekker, maar niet op brood. Pasta met tomatensaus vind ik wel heel erg lekker, en ik vind gebakken tomaat over mijn eten ook heel erg lekker. Ik vind groenten en fruit heel erg lekker en eet het graag. Vroeger als kind haatte ik (zoals bijna alle kinderen) groente en fruit. Nu begin ik het juist heel erg lekker te vinden en eet ik het steeds vaker. Appeltjes met kaneel, salades en andere soorten fruit vind ik allemaal heel erg lekker en eet ik ook dagelijks. Fruit is lekker, dorstlessend en zoet, maar is ook ontzettend gezond en je hoeft je dus ook niet slecht te voelen als je een bak fruit hebt leeggegeten. Groente maakt het eten gewoon helemaal af en is op allerlei manieren lekker. En het is natuurlijk ook belangrijk om je vitaminen binnen te krijgen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen