zondag 10 augustus 2014

30 day photo challenge- dag 16

Dag 16 van de 30 day photo challenge! Vandaag moest ik een foto maken van wat ik aan had. 
Dit had ik aan! Het hempje is van de Primark en ik ben er ontzettend blij mee, hij zit heel erg lekker en ik vind de kleur en de geometrische figuren erop heel erg leuk. Het broekje wat ik aan heb is heel basic en komt van de H&M. Hij heb hem nog helemaal niet zo lang, maar ben wel blij met deze aankoop omdat hij zo ongeveer overal bij staat. Ik hoefde die dag niet weg dus ik heb de hele dag op blote voeten gelopen. Schoenen hoef ik dus niet te laten zien. Ook heb ik twee armbandjes om, dit zijn de armbandjes die ik standaard elke dag om heb. Het oranje bandje met de schelpjes gaat niet meer af omdat ik hem te strak heb geknoopt. Dat heb ik expres gedaan en ik noem het mijn "foreverbandje". Ik had eerst een ander foreverbandje maar die is eraf gevallen dus heb ik deze er om heen gedaan. Het andere bandje is een loombandje en heb ik van een vriendin gekregen. Dit bandje kan nog wel af, maar ik doe hem elke dag opnieuw om. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten