zaterdag 9 augustus 2014

30 day photo challenge- dag 15

Dag 15 van de 30 day photo challenge! Vandaag moest ik een foto maken met het thema 'beweging'
Deze foto is gemaakt in de bus, ik was wat foto's aan het maken tot ik deze foto maakte. Normaal gooi ik dit soort foto's weg, maar nu vond ik hem wel wat hebben en kon ik hem goed gebruiken voor het artikel van vandaag. Sommige foto's met beweging kunnen erg mooi zijn. Zo maakte ik laatst een foto van mijn broertje terwijl hij sprong en werd hij één vage streep, ik vond dat wel wat hebben en heb de foto dus ook niet weg gegooid. Deze foto vind ik ook wel wat hebben, geen idee waarom. Ik vind het mooi dat je twee voertuigen langs elkaar ziet rijden en doordat het bewogen is lijkt het alsof ze in elkaar overlopen. Éen tip, gooi niet altijd foto's weg die bewogen zijn, want soms kunnen ze heel mooi zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten