donderdag 7 augustus 2014

30 day photo challenge- dag 14

dag 14 van de 30 day photo challenge! Vandaag moest ik een foto maken met wolken.
In wolken kan je van alles zien, gezichtjes, dieren, woorden, enzovoort. Ik hou ervan om op een zomerse dag in het gras te gaan liggen en te kijken naar alle vormen die de wolken maken. Samen met een vriendin dieren en gezichten herkennen en de gekste dingen zien. Wat zijn wolken toch ook fotogeniek. Foto's van wolken mislukken haast nooit en je kan er altijd wel iets moois van maken. Ik weet niet hoeveel wolkenfoto's ik al op mijn computer heb staan maar ik kan je zeggen dat het er flink veel zijn. Wolken met een mooie lucht op de achtergrond, wolken uit mijn raam, wolken op de camping, enzovoort, enzovoort. Wolken vervelen gewoon nooit, want er gaat nooit een dag voorbij dat de wolken er hetzelfde uitzien. Ik vind het ontspannend om naar de wolken te kijken en er van alles in te zien. Hetzelfde met vuurtjes, daar kan je ook van alles in zien. √Čen tip voor de zomer: ga een keer in het gras liggen en kijk naar de wolken, daar word je heel ontspannend van! Ik ga het zeker weten vaak doen en dan maak ik er vast weer foto's van. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten