zondag 3 augustus 2014

30 day photo challenge- dag 12

Dag 12 van de 30 day photo challenge! Vandaag moest ik een foto maken van deuren of ramen.
In de zomer zie je dit beeld standaard. Ik zit de hele dag met mijn raam open, dat moet ook wel anders valt er niet te leven in mijn kamer. Ik vind het altijd zo fijn om met het raam open op mijn kamer te zitten! Luisteren naar de geluiden van buiten en een lekker briesje door je haar. Sinds kort staat mijn bureau onder het raam en kan ik lekker naar buiten kijken en schijnt de zon op mijn gezicht. Ik hou van de zomer maar het is niet altijd handig om buiten te werken met een laptop aangezien je door de zon dan haast niks meer kan zien. Daarom is binnen werken met het raam open de perfecte oplossing! Geen zon die er voor zorgt dat je niks meer kan zien maar wel een lekker fris briesje en het idee dat je buiten zit. Ik ben ook heel erg blij dat ik een schuin dak heb met dakramen die lekker ver open kunnen, is heel fijn in de zomer. Ook kan ik de prachtige luchten fotograferen en kijk ik vaak naar alles om me heen, dat vind ik ook zo rustgevend.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen