zaterdag 2 augustus 2014

30 day photo challenge- dag 11

Dag 11 van de 30 day photo challenge! vandaag moest ik een foto maken van onderen.
De mooie Dom in Keulen, van onderen. Wel jammer dat er een steiger links boven zit, dat maakt de foto toch wel een stukje minder mooi. Ik snap ook niet waarom de Dom van onder licht is en boven steeds donkerdere stenen heeft. Vind ik er ook niet echt heel erg mooi uit zien. Wat ik wel het mooie vind is de lucht die je er nog een beetje vaag op ziet. Het was erg bewolkt op de dag dat ik deze foto maakte en dus is er niet echt een blauwe lucht te zien. Alleen linksboven een beetje, daardoor ben ik ook niet echt bruin geworden en dat is natuurlijk best wel jammer. Ondanks de bewolkte lucht en alle andere dingen heb ik het echt super leuk gehad in Keulen. Ik vond het wel moeilijk om een foto van onderen te maken van iets, maar de dom is wel fotogeniek en ik vind het een leuke herinnering aan Keulen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten