dinsdag 19 augustus 2014

30 day photo challege- dag 21

Dag 21 van de 30 day photo challenge! Vandaag moest ik een foto maken met het thema zwart wit. Ik maakt een foto van wolken. 
Het thema zwart wit kan je heel ruim nemen. Je kan een foto nemen van een voorwerp dat volledig zwart wit is. Maar je kan ook een foto maken van iets wat niet zwart wit is en het vervolgens bewerken in zwart wit. Dat is wat ik heb gedaan. Ik heb een foto gemaakt van de wolken vanuit mijn raam en vervolgens heb ik hem met een programmaatje omgezet in zwart wit. Ik vind de wolken erg mooi en op de foto in zwart wit komen ze nog net wat beter uit. Ik hou heel erg veel van foto's in zwart wit en bewerk ook veel foto's in zwart wit. Soms kan het nog net dat beetje extra effect geven wat je zoekt. Sommige mensen vinden het onzin om foto's in zwart wit te zetten maar ik vind het wel wat hebben. Ook als ik portretten maak vind ik sommige mooier in zwart wit, soms komen de details dan net wat beter uit. Zwart wit maakt het soms ook mysterieus en geeft er een andere sfeer aan de foto. Ik hou er van! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten