zaterdag 5 juli 2014

☀ zomer herinneringen ☀

Het is alweer bijna zover! De zomervakantie is bijna begonnen, ik moet nog anderhalve week naar school en dan ben ik eindelijk klaar! Vandaag haal ik wat herinneringen terug van de zomers van voorgaande jaren, wat deed ik allemaal voor leuke dingen in de voorgaande jaren? Lees snel verder!



Op een heerlijk zonnige middag ging ik met vriendinnen naar het huis van een vriendin. Ze had bellenblaaszwaarden in huis en daar vermaakte wij ons prima mee. Ze had ook een trampoline waar we de hele middag op gesprongen hebben. 'S avonds hebben we samen pannenkoeken en ijs gegeten. Het was zo'n gezellige middag, gezellig met vriendinnen in de zon, kletsen, lol hebben. Echt een perfecte zomer middag wat mij betreft.

Ik was vorige zomer echt verslaafd aan de sundae ijsjes van de Hema! Heel erg lekker en maar 1 euro, ik ga ze dit jaar zeker ook weer veel eten.

Aan het einde van de zomervakantie liet ik een aantal keer het hondje van een kennis van mijn vader uit. Ze heette Kim en had soms wat rare trekjes, maar ze was zo lief! Helaas is Kim nu niet meer van de kennis van mijn vader dus kan ik deze zomervakantie geen rondjes meer met haar lopen.

Toen mijn moeder, mijn broertje en ik ons op een dag verveelden besloten we steps te huren en een rondje te steppen door Amelisweerd. Wat was dat leuk zeg! Lekker met een briesje en een zonnetje over de weg steppen. Dit wil ik deze zomer ook nog een keer doen!

De laatste weken op school zijn ook altijd leuk aan het einde van het jaar. Zo speelde ik vorig jaar Bingo tijdens de les en rende ik rondjes om de school. Docenten zijn ook altijd een stuk chiller en je mag veel meer, dat vind ik altijd zo leuk aan het einde van het jaar!

Deze kan natuurlijk niet ontbreken: de geweldige vakantie in Engeland.

deze is van twee jaar geleden, ik ging met twee vriendinnen een aantal dagen kamperen. We hebben gezwommen en heel erg lekker gerelaxed. Het was echt een hele fijne vakantie.

De "laatste schooldag". De allerlaatste dag dat we op school waren hadden de docenten allemaal leuke dingen bedacht. We deden spelletjes in de tuin, gingen volksdansen en keken een film waarvoor we zelf popcorn en ander eten mochten meenemen. Het was echt een hele gezellige dag met een hele gezellige groep mensen waar ik goede herinneringen aan heb. 
De nieuwe camera die ik kocht en waar ik nog steeds heel erg blij mee ben!

Met school op zeilkamp. De hele dag zeilen in het zonnetje met gezellige vriendinnen, slapen in de boot, barbecuen en vuurtjes maken. We hadden en super gezellige groep en ik heb het heel erg naar mijn zin gehad. Jammer dat ik met veel mensen uit die groep nu bijna niet meer praat.

heb jij ook zulke goede herinneringen aan voorgaande zomers?







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen