dinsdag 8 juli 2014

tag: let's get personal


Ik moet nog een artikel schrijven en ondertussen zit ik te wachten op het telefoontje of ik over ben of niet. Om mezelf even af te leiden heb ik besloten een tag in te vullen. Deze keer de let's get personal tag! Lees snel verder!

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Het raam staat open en ik hoor buitenspelende kinderen di heel erg veel lol hebben. Om de zoveel tijd hoor ik mijn whatsapp geluidje van vriendinnen die vragen of ik al gebeld ben of niet. Ik luister op dit moment geen muziek, maar daar heb ik wel zin in dus misschien dat ik mijn oortjes er even bij pak.

Heb je ergens trek in op dit moment?
Ik heb trek in een lekkere salade. Ik heb vanmiddag gepicknickt en heel erg veel zoete dingen gegeten waardoor ik daar nu geen zin meer in heb. Maar een lekkere frisse salade gaat er wel in! Gelukkig ga ik die vanavond ook eten :)

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
pff, moeilijke vraag. Tien kinderen is wel heel erg veel... Dan ga ik toch voor geen kinderen, denk ik.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteedt?
Ik vind van niet. Ik ben helemaal niet zo ijverig en kijk niet heel erg veel in de spiegel. Natuurlijk vind ik het fijn om er goed uit te zien maar ik kan ook rustig zonder make up en slobberige kleren over straat. Ik sta 's ochtends ongeveer 15 minuten voor de spiegel en langer word het niet zo gauw. 

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Als ik me nerveus voel ga ik ritmes trommelen met mijn handen en voeten, dan bijt ik op mijn lip en maak ik allemaal verschillende vormen met mijn vingers. Ik ben heel erg bewegelijk als ik me nerveus voel.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ik heb altijd een reden om te lachen! Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft! En anders zou mijn reden nu zijn dat het zulk heerlijk weer is en dat ik een gezellig middag heb gehad met een vriendin. 

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Nee, want dan geniet je minder van het geluk omdat je weet dat je alles weer overnieuw kan beleven. Aan herinneringen heb je al genoeg.

Denk je meer aan het verleden, het heden of aan de toekomst?
Aan de toekomst, waar sta ik over 10 jaar? Hoe zie ik er uit? Studeer ik? Die vragen houden mij veel bezig. Aan het verleden kan je niks veranderen, aan de toekomst wel. 

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Tropische vruchtensap, tijdens de picknick van vanmiddag. 

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Als een optimist, denk ik. Ik probeer altijd het goede in dingen te zien, hoe stom ze ook zijn. Als ik bijvoorbeeld een rotdag heb gehad ga ik niet bedenken wat er allemaal rot was, maar probeer ik mezelf op te vrolijken met de leuke dingen die er in de dag zaten.



Wat zijn jouw guilty pleasures qua eten?
Alles wat zoet is, chocola, snoepjes, koekjes. Maar ook salades en fruit. Eigenlijk alles wel zo'n beetje. 

Wat doe je morgen?
Morgen zit ik van half 9 tot half 4 op school :( wat ik daarna ga doen weet ik nog niet.

dit was de tag! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten