woensdag 16 juli 2014

Summer wishlist.









Het is inmiddels al volop zomer, maar er zijn nog een aantal dingen die ik graag wil hebben voor de zomer. In dit artikel vertel ik jullie wat er nog op mijn summer wishlist staat, lees snel verder!






















Hema

Harembroek

Sinds vorige zomer wil zo graag een Harmbroek! Die dingen lijken me ontzettend praktisch voor op de camping, vooral 's avonds als er muggen komen maar je toch nog even voor de tent wil zitten. Dan kan ik gewoon een Harembroek aan doen en krijg ik het niet warm, maar word ik ook niet gestoken! Ik hoor ook van veel mensen dat ze ontzettend lekker zitten en erg praktisch zijn voor als je bijvoorbeeld geen zin hebt in blote benen. Die hierboven is van de Hema en vind ik ontzettend leuk, helaas zijn ze bij de Hema al een tijd uitverkocht, maar zodra ze weer in het assortiment zijn koop ik er een!





















H&M

Maxi jurk/rok
Dit lijk me net zoals bij de Harem broek ook heel erg lekker zitten! Ik vind het er ook nog eens heel erg leuk uit zien en het lijkt me ook gewoon fijn bij sommige dingen. Hier twijfel ik nog wel een beetje over omdat ik niet zeker weet of dit mij gaat staan en of ik het wel écht leuk vind. Maar ik ga in ieder geval op zoek naar een betaalbare en goed zittende en dan zie ik wel verder!





















Forever 21

Jumpsuit
Een jumpsuit lijkt me ontzettend handig voor op het strand omdat je hem zo over je bikini aan kan doen. Je hebt maar één stuk dus je doet er niet lang over om hem aan te doen en kan hem zo ergens over heen doen. Daarnaast vind ik hem ontzettend leuk en past hij bij veel dingen. Hij is ontzettend lekker 's zomers en is ook gewoon heel praktisch voor op de camping of het strand. Ik ben nu opzoek naar een jumpsuit met een leuk printje want een saaie zwarte zie ik niet zo zitten.






















H&M





Korte joggingbroeken


Eigenlijk zijn dit gewoon sportbroekjes maar sommige sportbroekjes zijn ook van een ander soort stof gemaakt waardoor ik het voor het gemak even korte joggingbroeken noem. Ik heb vaak dat ik 's avonds iets aan wil dat lekker zit en waar ik vrij in kan bewegen maar dat het nog wel warm is. Dan heb ik geen zin om een strak spijkerbroekje aan te doen, maar dan is een gevoerde joggingbroek ook te warm, dus ben ik op zoek naar een kort joggingbroekje wat ik dan aan kan doen. Ook fijn om in te slapen of te sporten en om naar het strand te dragen. En dan in een lekker vrolijk kleurtje zodat het er ook nog 's zomers uit ziet.













































allebei H&M

Zomers jurkje
Ik heb al een 's zomers jurkje maar eigenlijk wil ik er nog wel een, en dan met een print. Het jurkje dat ik nu heb komt van de Newlook en is mintgroen, ik vind hem erg mooi en hij zit ook ontzettend lekker. Maar een jurkje met print vind ik ook ontzettend leuk. Dan kan ik ook afwisselen met jurkjes, want nu kan ik op een 's zomerse dag maar één jurkje aan. Als ik er twee heb kan ik lekker afwisselen en dat vind ik leuk! Ik ben wel heel erg kritisch wat betreft jurkjes, ze moeten een goed model hebben dus niet te bloot etc. Maar ze moeten ook een leuke kleur/print hebben. Hopen dat ik nog een leuk jurkje vind!





















Newlook

Warm Vest
Dit is misschien niet echt een summer must have maar ik wil het wel graag hebben voor de zomer. Wij gaan naar een camping en dan kan het 's avonds nog best wel fris zijn. Nu steel ik altijd een vest van mijn moeder maar het liefst heb ik natuurlijk een eigen vest dat ik 's avonds aan kan. Ik had er één maar die is te klein aan het worden. Het liefst wil ik ook een gevoerde zodat ik hem ook als jas kan gebruiken op de koudere dagen. Dan kan ik op vakantie er ook nog 's avonds op uit zonder dat ik het koud krijg, dat zou ik ook heel erg fijn vinden!

Wat staat er op jouw summer wishlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen