woensdag 2 juli 2014

Sleepover.







Ik wou het al zo lang, barbecuen met vriendinnen. Lekker met zijn allen in de zon vlees roosteren, salades eten en kletsen. Toen ik dat tegen een aantal vriendinnen vertelde waren ze meteen enthousiast en zo zat ik maandag in de rook van een barbecue mijn (vegetarische) vlees te roosteren op goedkope wegwerpbarbecuetjes. De zon scheen volop en dat maakte het gezellige tafereel natuurlijk helemaal af. We roosterden vlees en voor mij vegetarische hamburgers. We dronken ice tea en aten Mona pudding toe. We kletsten aan een stuk door en hadden heel veel lol. Nadat we onze buikjes rond hadden gegeten keken we films en aten nog meer toetjes en andere ongezonde dingen. We schreeuwden bij de bloederige scenes in films en zwijmelden weg bij de laatste zoenscene. We scholden hoofdpersonen uit omdat ze domme keuzes maakte, moedigde hoofdpersonen aan om te overleven en zaten aan de tv gekluisterd. Daarna doken we snel ons bed in en kletsten nog wat na. Daarna de luikjes toe voor zover iedereen kon slapen in het krappe tweepersoonsbed. De volgende dag weer vroeg op want er bestond ook nog zoiets als school. De rest van de dag met halfdichte ogen en naar rook stinkende kleren door gekomen, wat vind ik het toch leuk om gezellige dingen met vriendinnen te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten