maandag 21 juli 2014

Primark shoplog.

Ik ben weer naar de primark geweest! Ik had nog wat zomerspullen nodig voordat ik op vakantie ging en daarom besloot ik weer een bezoekje aan de Primark te brengen. Ik ging met een vriendin en heb een erg gezellige dag gehad. En ik ben heeeel erg goed geslaagd, het is daarom ook een vrij lange shoplog geworden, lees snel verder!


Ik heb één niet kledingstuk gekocht. Dat zijn deze elastiekjes. Ik had elastiekjes die heel vervelend zaten omdat er geen stofje omheen zat. Daarom kocht ik deze er maar bij, het zijn er 50 en ze zijn veel fijner dan de elastiekjes die ik eerst gebruikte! - 1,50


Als eerste kocht ik deze basic hempjes. De vorige keer dat ik naar de Primark ging kocht ik een wit en een zwart hempje, die vind ik ontzettend lekker zitten en dus besloot ik er nog twee kleuren bij te kopen. Ik ben voor donkerblauw en blauw/groen gegaan. - 3,00 per stuk.

Ook kocht ik dit basic shirtje in het mintgroen. Ik vind zulke shirtjes erg fijn om in te paardrijden en aangezien ik er niet zo veel meer had leek het me handig om er weer een te kopen. Ik vind de kleur van het shirtje erg mooi en hij zit ook heel erg lekker. - 2,50

Ook kocht ik dit hele leuke hempje met olifantjes print. Ik vond de print meteen leuk omdat ik erg van olifantjes hou. Ik vind het blauw in combinatie met het wit ook erg mooi. Het hempje valt best wel wijd maar dat vind ik juist heel erg lekker zitten, hij is ook van een erg fijn stofje gemaakt. Hier ben ik erg blij mee! - 5,00

Ook kocht ik dit hempje. Ik zag hem hangen maar was niet meteen enthousiast. Toch besloot ik hem te passen en ik vond hem toen wel heel erg leuk. Hij is wijd en ik vind de print leuk. Hij is vrij basic maar daardoor juist makkelijk te combineren. Ik ga deze denk ik vaak dragen deze zomer! - 3,00

Dit hempje vond ik wel meteen leuk. Ik hou van quotes maar had zelf nog geen hempjes of shirtjes met een quote erop. Ik vond deze print meteen erg mooi met de bloemen en de tekst en de kleur van het hempje vind ik ook erg leuk. Hij valt het zelfde als het Berlin hempje hierboven, dus lekker wijd. Dat vind ik erg fijn! - 3,00

Dit hempje zag ik in de winkel hangen en vond ik meteen leuk. Er waren er nog maar een paar van maar gelukkig hing mijn maat er tussen. Hij heeft een hele felle oranje/rode kleur die niet heel goed uitkomt op de foto. Er staan allemaal geometrische vormen op en hij zit heel erg lekker. Ook dit hempje valt een beetje wijd en dat vind ik super leuk, hij is van een fijne, dunne stof gemaakt waardoor hij heel fijn is voor de zomer. Er hing geen prijskaartje aan dit hempje dus de vrouw achter de kassa heeft hem handmatig ingevoerd maar volgens mij is daar wat mis bij gegaan want hij staat niet op het bonnetje, ik heb dus ook niet voor dit hempje betaalt maar ik denk dat hij rond de 5,00 was. 

Ik kocht dit hele leuke hempje met een supermooie print. Ik was al een tijdje op zoek naar dit soort hempjes omdat ik ze bij anderen heel erg leuk vond staan en ik ze heel 's zomers vond, maar ik kon ze nergens vinden. Toen ik ze in de winkel zag hangen was ik meteen verliefd, ik hou heel erg van dit soort printjes en vind zulk soort hempjes perfect voor de zomer, dit is denk ik de aankoop waar ik het blijst mee ben. - 4,00

Ik vond de hempjes zo leuk dat ik maar meteen 3 heb gekocht. Ook bij dit hempje vind ik de print super leuk en kleurrijk. De print heeft heel veel kleurtjes maar dat maakt het hempje juist leuk en 's zomers. De hempjes vallen een beetje wijd maar dat vind ik leuk. Ook met dit hempje ben ik ontzettend blij! - 4,00

En het laatste hempje! Deze print vind ik ook weer super mooi en 's zomers. Het rood en het zwart past super goed bij elkaar en ik heb dit hempje meteen nadat ik hem heb gekocht aangedaan. Ik vond spaghetti bandjes nooit fijn zitten en ik voelde me er nooit fijn bij, maar bij deze hempjes vind ik het juist fijn! En zo heb je niet van die witte strepen op je schouders na de zomer. - 4,00

En het laatste shirtje. Dit shirt is een beetje fout, maar zoo leuk! Ik hou heel erg veel van katten en toen ik dit shirt met al die kleurrijke katten zag hangen kon ik hem niet laten hangen. Hij is heel erg groot maar ik ga hem gebruiken als lounge shirt voor thuis. Wat nog een leuk detail is is dat de mouwen zijn omgerold, dat vind ik er altijd zo leuk uitzien! Ze hadden hier ook nog broeken van maar die waren te kort dus heb ik het bij het shirt gehouden. -5,00

Dan nu de broeken! Ik kocht dit basic spijkershortje omdat ik die nog niet had. Het is zo ongeveer de eerste broek van spijkerstof in mijn kast. Hij zit erg lekker en is alleen van boven een beetje wijd, maar dat zijn bijna alle broeken voor mij. Dit shortje kan je makkelijk combineren met een leuk hempje of blousje en is fijn voor deze zomer. - 7,00

Ik was al een hele tijd op zoek naar dit soort shortjes zodat ik die thuis aan kon doen als ik even geen zin had in een strak zittend shortje. Toen ik deze zag hangen vond ik hem meteen leuk, het was de laatste en gelukkig mijn maat! Ik vind de bloemetjes print heel vrolijk en 's zomers en het shortje is van een hele fijne stof gemaakt. - 5,00

Ook kocht ik deze super leuke broek. Ik was al een hele tijd op zoek naar een Harembroek met een leuk printje en toen ik deze zag hangen wou ik hem meteen kopen. Hij zit heerlijk, je hebt een beetje het idee alsof er wolkjes op je benen zitten. Hij is ook heel handig voor op de camping als er 's avonds muggen komen en je nog wel buiten wil zitten. Ik ben heel erg blij met deze aankoop! - 7,00

En weer een ietwat foute aankoop. Een legging/broek met dinosaurussen erop! Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe loungebroek en toen ik deze zag hangen vond ik hem meteen grappig. Toen ik hem paste zat hij ook heel erg lekker dus ik besloot hem mee te nemen. Ik vind de dinosaurussen erop echt heel erg grappig en leuk en ben heel erg blij met mijn foute legging/broek. - 8,00


En dan mijn laatste aankoop, de kers op de taart: ik heb een onesie gekocht! Hij is zelfs zo lang dat hij niet op de foto paste. Ik was nooit zo van de onesies en vond ze een beetje onzin maar ik hoorde wel van iedereen dat ze ontzettend lekker zaten. Ik besloot even een kijkje te nemen bij de onesies maar zag niks leuks hangen, toen ik later nog even terugkwam hing deze er ineens en ik vond hem meteen super schattig. Giraffen zijn al ontzettend lang mijn lievelingsdieren en er stonden ook giraffen op mijn geboortekaartje, een giraffenonesie vond ik dus wel toepasselijk. Nu is het een beetje te warm om hem te dragen, maar in de winter ga ik deze vast vaak dragen! - 14,00 

Dit was mijn shoplog weer! Het is best wel veel maar ik ben met elke aankoop heel erg blij en ga alles deze zomer vast heel vaak dragen.









2 opmerkingen:

  1. Leuke onesie! Nu wil ik heel graag naar de Primark!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke shoplog, je hebt echt super veel gekocht. Ik vind die witte top met BERLIN erop echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen