zondag 13 juli 2014

Music of the moment #18

Het is weer tijd voor een music of the moment! Ik heb deze maand ontzetend leuke muziek ontdekt die ik helemaal grijs heb gedraaid. Lees snel verder!



Marble Sounds- Ship in the sand. 

Marble Sounds- Leave A Light On
In de vorige Music of the moment stond al muziek van Marble Sounds, toen ik laatst opzoek was naar nieuwe muziek kwam ik bij hun terecht. Wat hebben zij ontzettend leuke muziek zeg! Ik vind de muziek anders dan andere muziek en ze hebben altijd melodieen die in je hoeft blijven hangen. Leave a light on vind ik ook zo ontzettend schattig en heel basic, alleen een piano en een stem. Hij lijkt een beetje op een kinderliedje. Ship in the sand vind ik ook ontzettend leuk, De melodie in het reffrein blijft heel erg hangen en vind ik ook ontzettend leuk. 

Passenger- Settled

Passenger- Golden Leaves
Passenger bracht een nieuw album uit deze maand en ik ben verliefd. Settled staat niet op het album maar Golden Leaves wel. Settled kwam ik toevallig tegen in mijn "aanbevolen video's" op youtube en ik vond hem meteen erg mooi. Een beetje droevig, maar ook heel er rustgevend. Golden Leaves vind ik ook erg droevig maar ik vind het heel erg mooi dat het begeleid word door strijkers. Dat maakt het nummer helemaal af vind ik!

Birdy blijft ook goede muziek hebben. Dit nummer had ik wel eens vaker gehoord maar toen ik hem laatst nog een keer luisterde vond ik hem heel erg leuk. Hij is best wel vrolijk en fijn om te luisteren op bijvoorbeeld de fiets, ik vind Birdy een hele mooie stem hebben en ik hou heel veel van haar muziek!

Dit was de muziek die ik deze maand veel geluisterd heb weer! Een beetje eentonig omdat ik zoveel albums en muziek van dezelfde artiest gedownload heb. Volgende maand is hij weer wat verschillender!

welke muziek luister jij veel op dit moment?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten