maandag 14 juli 2014

Kijkje in mijn leven- series, wiien & regen

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was best rustig, ik moest nog wel naar school maar er viel niet veel meer te doen. Zaterdag ben ik naar de Primark geweest en zondag heb ik rustig aan gedaan. Lees snel verder voor de foto's!


Dit is nog een foto van zondagavond, de overburen waren een film aan het kijken en ik kon live meegenieten. 

Maandag was ik vrij vanwege de overgangsvergaderingen en ging ik picknicken met een vriendin die volgend jaar van school gaat, een soort afscheidspicknick. Het was super gezellig! Aan het einde van de middag krijg ik te horen dat ik over was en 's avonds heb ik paardgereden in een weiland bij de manege.

Woensdag besloot ik alle afleveringen van Doris nog een keer te bekijken. 

Het was niet echt lekker weer..

Donderdag keek ik na Doris ook nog Flikken Maastricht. 

Regen. :(

Vrijdagavond, mijn broertje stelde ineens voor om te gaan wiien. Iets wat we al heeel lang niet meer hadden gedaan. 

We speelden Mario Kart. 

En Wii Party. 

Vrijdag had ik maar een uurtje school vanwege de toetsbesprekingen, ik ging naar school en de toetsbespreking waar ik voor kwam bleek verplaatst te zijn naar het uur daarvoor zonder ons daar over te informeren. Ik was dus voor niks naar school gekomen en kon weer naar huis, ik bleef nog even met een vriendin op school om muziek te maken en mijn kluisje leeg te halen. Daarna ging ik naar huis en zocht ik wat nieuwe liedjes op voor op de piano. 

Zaterdag ging ik even langs de fotowinkel om een rolletje in mijn camera te laten zetten en uitgelegd te krijgen hoe hij werkt. Ik kan er nu foto's mee maken en ben erg benieuwd!

De lucht zag er niet heel gezellig uit.
Zondag was een lui en make uploos dagje. Ik keek nog een aflevering Flikken nadat ik flink vooruit had gewerkt voor mijn blog.
Op een gegeven moment begon het heel hard te regenen, niet leuk!

Vandaag moet ik mijn boeken inleveren en 's avonds ga ik weer paardrijden. Morgen ga ik de hele dag naar Keulen met school, word vast super leuk! Woensdag moet ik mijn overgangscertificaat ophalen en begint de vakantie! Donderdag ga ik naar de Primark en vanaf zaterdag tot maandag zit ik op een eiland in de Loosdrechtse plassen met vrienden, ik heb er zin in!

hoe was jouw week?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen