maandag 7 juli 2014

Kijkje in mijn leven- school, eten & schoenen


Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was aardig druk. Ik kreeg een aantal cijfers van de toetsweek terug, ging barbecuen met vriendinnen en had een druk weekend. Lees snel verder!

Maandag werkte ik met een aantal vriendinnen nog aan kunst op school. Het plan was om een vogeldrink bakje van mozaiek te maken, uiteindelijk is dat plan een beetje mislukt zoals je hier boven kan zien..
'S avonds hebben we gebarbecuet, films gekeken en bij een vriendin geslapen. Het was echt super gezellig en ik ben ontzettend blij dat ik deze lieve vriendinnen heb. Een uitgebreider verslag kan je hier lezen. 


Ineens geven mijn docenten me wél vwo advies terwijl ze dat een half jaar geleden niet deden. Ik ga nu niet meer overstappen naar het vwo, dan hadden ze daar wat eerder mee moeten komen. 

Toen we maandag met kunst bezig waren is er bizon kit in mijn blousje gekomen, het gaat er helaas niet meer uit dus ik moet een nieuwe kopen. 

Milka Bubbly chocola met karamel er in, mmm!

En besjes, geen idee wat voor besjes het zijn. Ze zijn heel zuur maar erg lekker.

Mijn boeken voor volgend jaar bestellen. 

Ik kocht Oreo's met witte chocola er om heen, wat zijn die toch lekker!

Vrijdag was het heerlijk weer en was ik vroeg uit, dus heb ik lekker in de hangmat gelegen. Ook kreeg ik mijn cijfer voor geschiedenis terug, ik heb een 8,9! Heel erg blij mee.

Lekker bloggen!

Ik gebruikte mijn koptelefoon weer eens om muziek mee te luisteren, wat is dat ding toch fijn!

Het was lang geleden dat ik in de hangmat lag, maar het lag erg lekker!

'S avonds keek ik Smaken Verschillen, leuk programma!

Donderdag was er viool voorspelen en daar kregen we bonbons, lekker!

zaterdag ging ik met een vriendin naar het wijkfeest in mijn wijk, er was een tweedehands marktje waar ik deze schoenen voor €5 op de kop tikte, blij mee!

lekkere lunch! We hadden deze week veel lekkere vruchten in huis die ik dan prak en op een beschuitje doe, heel erg lekker! Ook had ik een beschuitje met oranje hagelslag om alvast in de stemming te komen voor de wedstrijd die Nederland speelde die avond. 

Het was niet echt lekker weer.

Het nieuwe album van Passenger op, ik vind hem leuk!

Ik oefende nog even viool. 

'S avonds keek ik natuurlijk de super spannende wedstrijd van Nederland. Ze zitten in de halve finale hoor!
De volgende dag had ik een afsluitend concert met orkest dus trok ik mijn nette, zwarte kleren weer aan. Het concert ging best goed! Alleen klonk de kerk een beetje als een badkamer wat erg jammer was.

Vandaag ben ik vrij vanwege de overgangsvergaderingen en ga ik picknicken met een vriendin. Ik krijg dus vandaag ook te horen of ik over ben, maar daar twijfel ik niet meer heel erg over. Woensdag ga ik weer naar de fysio, vrijdag heb ik workshops op orkest met daarna een afsluitende picknick en zaterdag ga ik naar de Primark! Veel picknicken dus, hopen dat het weer een beetje mee zit!

Hoe was jouw week?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen