vrijdag 25 juli 2014

inspiratie: Vader maakt prachtige foto's van zijn gezin in Polen.

Om de zoveel tijd deel ik dingen waar ik inspiratie van krijg, eigenlijk zijn het altijd fotoseries. Ik vind het leuk om deze dingen met jullie te delen en misschien hebben jullie er ook wat aan! Vandaag deel ik de foto's van een gezin in Polen, lees snel verder!

De Poolse Sebastian Ɓuczywo is vader van twee zoons en maakte deze prachtige foto’s van zijn gezin. De foto’s zijn gemaakt in een klein dorpje in Polen en hebben heel veel sfeer. Overdag is Sebastian zakenman, maar elke vrije minuut die hij heeft brengt hij door met zijn familie en zijn camera. Op zijn foto’s legt hij het liefst zijn zoons jongens Jacek en Krzysztof  en zijn vrouw Agnieszka vast, maar zo nu en dan zet hij zichzelf ook op de foto. Zoals ik al zei zitten de foto's vol me sfeer en dat vind ik de mooiste foto's. Ik hou van sfeer en dus hou ik van deze fotoserie, kijk zelf maar wat je er van vind:

children-family-photography-rural-sebastian-luczywo-2 (1)
children-family-photography-rural-sebastian-luczywo-6
children-family-photography-rural-sebastian-luczywo-14
children-family-photography-rural-sebastian-luczywo-4
children-family-photography-rural-sebastian-luczywo-5
children-family-photography-rural-sebastian-luczywo-9
children-family-photography-rural-sebastian-luczywo-1
children-family-photography-rural-sebastian-luczywo-17
children-family-photography-rural-sebastian-luczywo-15
children-family-photography-rural-sebastian-luczywo-18
aah, i love it! Wat ik ook ontzettend gaaf vind is dat de foto's in zwart wit zijn, dat geeft toch nog net een beetje extra effect aan de foto's en dat vind ik prachtig. Er zit ook humor in de foto's, kijk maar naar de een na laatste foto bijvoorbeeld. Daar is echt over na gedacht en ik vind hem grappig! Wat ik ook leuk vind is dat zijn dieren in veel foto's terugkomen, het is wel duidelijk te zien dat zijn dieren ook erg belangrijk voor hem zijn. Ik vind deze man ontzettend goed fotograferen en vraag me af waarom hij niet gewoon zijn beroep maakt van fotograferen, dat kan hij namelijk heel goed.

wat vind jij van deze foto's?






















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen