vrijdag 4 juli 2014

ik heb er weer op los geschoten.

Oefening baart kunst dus maak ik veel portretjes van mensen. Zaterdag was vriendin Tamara aan de beurt, ik ging naar Houten met de trein en schoot er flink op los. Vandaag deel ik een aantal van de foto's, lees snel verder!

In Houten zijn een aantal mooie plekjes, zo fotografeerde ik Tamara voor bloemetjes en met leuke vissershuisjes op de achtergrond. Tamara was een leuk model en het was ontzettend gezellig. Foto's in de buitenlucht maken is nog net meer een uitdaging dan binnen voor een witte muur, je moet namelijk rekening houden met de achtergrond en het licht. Buiten kan je het licht namelijk minder makkelijk sturen door bijvoorbeeld lampen. Het was een uitdaging, maar ook weer leuk voor een keer!






Vinden jullie het leuk dat ik soms artikeltjes maak met de foto's die ik gemaakt heb?

2 opmerkingen:

  1. Wauw! Het zijn echt super mooie foto's geworden!!
    Het was super gezellig en ik heb er zeker een paar mooie foto's aan overgehouden!!
    Bedankt! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen