dinsdag 1 juli 2014

Doelen gehaald? + doelen juli

Een maand geleden deelde ik met jullie mijn doelen voor juni. Vandaag vertel ik wat er gelukt is en wat mijn doelen voor juli zijn. Lees snel verder!
Ik begin met mijn doelen voor juni, wat is er gelukt en wat niet?

Elke dag een artikel online
dit is bijna gelukt! Ik heb het tot deze week volgehouden en toen is het bloggen er bij ingeschoten vanwege mijn toetsweek. Dat vind ik zo jammer want het ging zo goed en ik vond het zo leuk om weer elke dag een artikel online te hebben! Ik ga het deze maand nog een keer proberen en dan hopen dat het wel lukt!

De toetsweek halen
Van deze weet ik nog niet of het gelukt is. Mijn toetsweek ging wel goed en ik heb over de meeste toetsen wel een goed gevoel maar ik weet natuurlijk niks zeker. Deze moet ik dus nog even afwachten en hopen dat alles goed is gegaan en ik het jaar gewoon kan afsluiten met een voldoende voor alle vakken. Dat zou natuurlijk wel een heel erg fijn gevoel zijn!

Iets gezelligs doen met vriendinnen
Gelukt! Ik ben naar Wantijpop geweest, heb van de zon genoten, ik ben naar de ijhallen geweest en ik ben uit eten geweest. En dat allemaal met gezellige vrienden/vriendinnen. Deze kan ik dus afstrepen en daar ben ik erg blij om. In Juli ga ik ook weer een aantal gezellige dingen doen met vriendinnen waaronder barbequen en een aantal dagen logeren. Ik heb er nu al zin in!

Minstens 1 nummer van Chef'special uit mijn hoofd leren
Deze is helaas ook niet gelukt. Ik ken al wel alle refreinen uit mijn hoofd en ook al een aantal eerste coupletten dus ik ben al een heel eind. Maar een heel nummer is me nog niet gelukt. Ik denk dat ik In Your Arms uit mijn hoofd ga leren. Dat stelde iemand in de comments ook al voor en dat is ook gewoon het makkelijkste nummer. In de andere nummer word heel erg snel gezongen en dat is gewoon wat moeilijker te leren. Ik hoop dat ik dit doel volgende maand wel kan afstrepen!

Picknicken
Ook niet gelukt! Ik heb wel in de tuin gezeten en ben veel buiten geweest, maar echt picknicken op een kleedje is nog niet gebeurt. Ik ga nog wel barbequen en als afsluiting van het jaar ga ik nog picknicken met orkest dus deze maand gaat dat zeker lukken. Ik hoop dat ik vaker dan 1 keer ga picknicken want ik vind picknicken gewoon zo ontzettend leuk!

en nu mijn doelen voor Juli!

Elke dag een artikel online
Deze heeft niet zo veel uitleg nodig denk ik, het moet deze maand gewoon lukken! Ik merk gewoon hoe leuk ik bloggen vind en hoe goed gevoel het geeft als er elke dag iets online staat! Dat gevoel wil ik nu gewoon vasthouden!

Minstens 1 nummer van Chef'special uit mijn hoofd leren
Dit gaat ook lukken deze maand. Gewoon lekker in het zonnetje met de lyrics open, dan zit In Your Arms vast zo in mijn hoofd! En anders leer ik een ander liedje uit mijn hoofd.

Picknicken
Als deze niet lukt dan vind ik dat wel heel slecht van mezelf. Het word Juli dus word het ook zomer. En in de zomer is picknicken gewoon de beste bezigheid die er bestaat.

Rust nemen
Ik vind het zo moeilijk om mijzelf rust te geven. Mijn dagen zitten helemaal volgepland en ik merk na een tijdje dat ik dat niet helemaal meer trek. Vooral in combinatie met de slechte nachten die ik heb. Daarom heb ik als doel om mezelf meer rust te gunnen. Als ik maar even rustig aan doe voel ik me meteen schuldig omdat ik dan het idee heb dat ik mijn dagen verspil. Maar als ik geen rust neem ga ik het niet redden tot de zomervakantie. Vaker met een boekje in de zon dus!

Genieten van het lekker weer
Elk keer als het lekker weer word en ik binnen achter mijn laptop zit zeg ik tegen mezelf: "er komen vast veel meer mooie dagen, blijf maar binnen" en als het dan weer slechter weer word voel ik me schuldig dat ik er zo weinig van genoten heb. Dat wil ik dit jaar voor zijn dus stel ik als doel om van de zon te genieten. Dit heeft ook een beetje met het doel hierboven te maken want rust nemen in de zon is natuurlijk niet verkeerd. Maar een wandelingetje maken, zwemmen of iets anders buiten vind ik natuurlijk ook prima!

wat zijn jouw doelen voor juli?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen