dinsdag 15 juli 2014

30 day photochallenge- dag 1

Vandaag laat ik jullie mijn eerste foto voor de 30 day photochallenge zien! Op dag 1 moest ik een zelfportret maken om te laten zien hoe ik er uit zie voor de 30 day photochallenge.

Nou hoi, dit ben ik dus. Geen idee wat ik over deze foto moet vertellen. Zoveel bijzonders valt er niet te zien. Mijn haar zit nogal in de war maar gelukkig valt het grootste gedeelte van de foto af. De foto is gemaakt in mijn kamer en ik ben blij. Ik beloof dat ik morgen wat meer over de foto zal vertellen maar wat ik over deze foto moet vertellen? Ik heb wel heel erg veel zin in de challenge en hoop dat er mooie foto's uit komen, ik ben benieuwd!

1 opmerking:

  1. Je kamer ziet er heel fleurig uit! Leuk :) Ik ben benieuwd naar de Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen