donderdag 10 juli 2014

30 day photo challenge


Zoals jullie weten hou ik van fotograferen. Ik fotografeer heel erg veel en geniet er van. Ik wil graag beter worden in fotograferen en dat doe ik door veel te oefenen. Toen ik de verschillende 30 days photo challenges voorbij zag komen op internet leek het me heel erg leuk om ze ook te doen. Lees snel verder voor meer informatie!
De 30 days photo challenge dus, het is de bedoeling dat je elke dag een foto maakt van iets of iemand. Ik heb een lijstje met wat ik elke dag moet doen. Ik vind het een beetje saai om alleen elke dag een foto online te plaatsen dus plaats ik 4 keer per week een artikel met mijn foto van de 30 day photo challenge, deze challenge duurt voor mij dus niet 1 maand maar 2 maanden. Dit is voor mij erg handig omdat ik 4 weken op vakantie ga en daarom dan deze artikelen al klaar heb staan. Ik ga proberen mooie foto's te maken en te oefenen met verschillende effecten. Zo kan ik ook goed oefenen. Ik vond de challenges die ik op internet tegen kwam niet heel leuk dus heb ik mijn eigen bedacht:

1: zelfportret, voor
2: jouw uitzicht vandaag
3: een dier
4: je ontbijt
5 een lach
6 woorden
7 iemand die speciaal voor je is
8 bloemen
9 iets uit je kindertijd
10 vanaf boven gemaakt
11 vanaf onder gemaakt
12 deuren/ramen
13 het boek dat je nu leest
14 wolken
15 beweging
16 wat je draagt vandaag
17 groenten/fruit
18 ochtendlicht
19 avondlicht
20 Silhouette
21 zwart wit
22 wat me aan het lachen maakte vandaag
23 schaduw
24 samen
25 landschap
26 een structuur
27 iets inspirerends
28 een kamer
29 nacht
30 zelfportret, na

Ik hoop heel erg dat jullie dit leuk vinden en dat ik het niet ga vergeten om een foto te maken. Dat zou natuurlijk zonde zijn van de challenge. Er komt dus vier keer per week een artikel online over de 30 day photo challenge. De andere drie dagen komen er normale artikelen online. Het kijkje in mijn leven komt niet meer elke week online, maar om de week, zo zitten er iets meer normale artikelen in mijn week. En ik vergeet erg vaak foto's te maken, dus zo worden ze ook iets langer! De planning komt er dan zo uit te zien:
Maandag: Kijkje in mijn leven of normaal artikel
Dinsdag: 30 day photo challenge
Woensdag: normaal artikel
Donderdag: 30 day photo challenge
Vrijdag: normaal artikel
Zaterdag: 30 day photo challenge
Zondag: 30 day photo challenge

Ik start vanaf volgende week dinsdag met het online zetten van artikelen over de challenge. Het kijkje in mijn leven komt maandag wel online, de week daarna niet.
wat vinden jullie er van dat ik deze challenge ga doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen