zondag 27 juli 2014

30 day photo challenge- dag 8

Dag 8 van de 30 day photo challenge alweer! Vandaag moest ik een foto maken van bloemen, ik heb geen foto gemaakt van meerder bloemen, maar van één bloem.
Sinds een tijdje hebben wij boterbloempjes in de tuin staan. Het is een leuk gezicht, die schattige, kleine, gele bloemetjes tussen al dat groene gras. Ze zijn ook fotogeniek, die kleine bloemetjes. En dus besloot ik een foto van ze te maken. Omdat ik ze zo schattig vind. Ik fotografeer graag bloemen. Op vakantie ga ik helemaal los in de bloementuinen op campings en fotografeer ik elk mooi bloemetje dat ik tegen kom. Soms zit er een pareltje tussen, soms blijft het gewoon een bloemetje. Het mooie aan mijn spiegelreflex vind ik de scherpte-diepte correctie. De achtergrond word bij dit soort foto's zo vaag dat je het bloemetje heel erg goed kan zien. Dat had ik bij mijn oude camera niet, dan bleef alles gewoon hetzelfde. Daardoor kan ik met deze camera ook veel beter bloemetjes fotograferen, omdat de achtergrond zo mooi vaag word. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten