zaterdag 26 juli 2014

30 day photo challenge- dag 7

Dag 7 van de 30 day photo challenge! Vandaag moest ik een foto maken van iemand die speciaal voor mij is. Ik maakte geen foto van één persoon maar een foto van heel veel personen. 
Mijn fotoboek, daar verzamel ik alle foto's in van dingen die ik wil blijven herinneren, leuke foto's van mezelf, met familie, foto's van vakanties, uitjes met school, dat soort dingen. Ook heb ik een vriendinnen pagina, de leukste foto's met vriendinnen staan daar. Die pagina is belangrijk voor mij omdat daar alle personen op staan die belangrijk voor mij zijn. Ik vond het wel toepasselijk voor deze dag om een foto van deze pagina's te maken. Mijn vriendinnen zijn gewoon ontzettend belangrijk voor mij en ik zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten. Deze pagina's symboliseren onze vrienschap en laten zien wat voor leuke dingen ik wel niet heb gedaan met mijn vriendinnen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen