zondag 20 juli 2014

30 day photo challenge- dag 4

Dag 4 van de 30 day phot challenge! Vandaag moest ik een foto maken van mijn ontbijt.
Dit is mijn standaard ontbijt elke dag. Een beschuitje met hagelslag en een kopje thee. Vandaag dronk ik aardbeien thee en had ik wk hagelslag. Het WK is inmiddels al lang voorbij, maar de hagelslag moet alsnog op. Ik eet 's ochtends nooit veel, op de een of andere manier vind ik het niet fijn om uitgebreid te ontbijten. Uitgebreid lunchen doe ik wel, dan is mijn maag daar wat meer aan toe ofzo. 'S ochtends hou ik het maar bij een beschuitje, dat vult voor mij goed genoeg om de ochtend op te overleven, maar ik word er niet misselijk of iets van. In de ochtend heb ik gewoon nooit zo heel veel honger en dan eet ik het liefst geen dik belegde boterham of iets anders. Beschuitjes zijn lekker licht en klein en krijg ik makkelijk op. Een kopje thee is voor mij echt zoiets wat voor andere mensen koffie is. Als ik geen thee gedronken heb ben ik niet wakker, standaard thee voor mij dus 's ochtends!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten