zaterdag 19 juli 2014

30 day photo challenge- dag 3

Dag 3 van de 30 day photo challenge! Vandaag moest ik een foto maken van een dier, natuurlijk ging ik voor mijn lieve kat Lodewijk. 
Toen ik op mijn lijstje zag dat ik een foto moest maken van een dier was het eerste wat in mijn hoofd op kwam Lodewijk. Maar ik had al zo veel foto's van Lodewijk, werd dat dan niet saai? Daarom besloot ik om foto's te maken van andere dieren, maar dat wou niet helemaal lukken dus besloot ik hem eens op te zoeken en foto's van hem te maken. Het wou niet echt lukken, maar uiteindelijk heb ik deze foto gemaakt. Een lieve slapende Lodewijk. Lodewijk is wel echt mijn maatje en ik ben heel blij dat ik hem nu 2 jaar geleden in huis heb gehaald. Het is echt een hele gezellige kat die wel veel aandacht nodig heeft maar een echte kat is die van mensen houd. In vergelijking met onze andere kat: Speijkje, is dat een grot verschil. Speijkje is schuw en houd niet zo van mensen. Lodewijk houd van mensen en komt vaak miauwend naar je toe omdat hij weer aandacht nodig heeft, ik vind het wel gezellig zo'n speelse, aandachtsvragende kat in huis!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen