donderdag 17 juli 2014

30 day photo challenge- dag 2

Dag 2 van de 30 day photo challenge! Vandaag moest ik een foto maken van mijn uitzicht, dit zag ik vandaag:
Ik zat de hele dag op mijn kamer, te bloggen. Vrijdag ga ik 3 dagen weg en als ik terug kom ben ik één dag thuis en ga ik weer weg. Ik moet dus flink vooruit werken en daar ben ik nu druk mee bezig. Ik ben al een aardig eind maar er moet nog veel gebeuren. Bloggen doe ik op mijn kamer, lekker rustig en alles wat ik nodig heb ligt in de buurt. Ik heb het hele weekend vooruit gewerkt en ben nu ook nog bezig. Gelukkig heb ik deze week veel vrije dagen waardoor het wel moet lukken. En doordat ik nu de 30 day photo challenge doe is het ook een stuk makkelijker gelukkig! Ik heb wel heel erg veel zin in mijn vakantie, maar als ik helemaal vooruit gewerkt ben kan ik er natuurlijk pas helemaal van genieten!

1 opmerking:

  1. Ik heb altijd een zwak voor dakramen haha. Is dat raar? (waarschijnlijk wel XD)

    BeantwoordenVerwijderen