dinsdag 17 juni 2014

Music of the moment #17

Het is weer tijd voor een music of the moment! Ik heb deze maand een aantal nieuwe artiesten ontdekt met heel erg leuke muziek, lees snel verder!

Ik ontdekte begin deze maand Radical face. Ik kende ze al van het liedje "welcome home" maar had daarna nooit meer andere muziek van hun gehoord. Dit nummer stond tussen mijn aanbevolen video's op youtube en ik vond hem meteen leuk. Ik heb het hele album gedownload en luister het nu heel erg vaak.

Ook dit nummer stond in de aanbevolen lijst op youtube en ik vond hem meteen leuk, hij is best druk voor mijn doen maar ik vind de melodie en de tekst ontzettend leuk.

Jullie wisten waarschijnlijk al dat ik een tijdje terug de film Dear John heb gezien. Ik vond de muziek heel erg mooi en besloot ze te gaan downloaden. Dit nummer vind ik echt ontzettend mooi en het maakt me rustig!

nog meer Dear John! Dit nummer vond ik ook ontzettend mooi! Vooral het tweestemmige vind ik heel erg mooi aan dit nummer.

Ik heb Niels Geusebroek zaterdag gehoord op Wantijpop en vind dat hij ontzettend leuke muziek heeft. Ik vond Year Of Summer al heel erg leuk maar akoestisch is hij toch net een stukje mooier!

Christina heeft een ontzettend mooie en krachtige stem en ik hou heel erg veel van haar muziek. Toen ik dit nummer voorbij zag komen vond ik hem meteen ontzettend mooi en heb ik hem erg veel geluisterd.

welke muziek luister jij veel op dit moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen