zondag 1 juni 2014

Mijn doelen voor Juni.

Teske schreef op haar blog over haar doelen voor april en mei en dat vond ik zo leuk dat ik het besloot ook te doen. Dus hierbij, mijn doelen voor juni!




Elke dag een artikel online
Ik vind bloggen super leuk en doe het met heel erg veel plezier maar er komen sinds september ontzettend weinig artikelen online. Soms heb ik weer een week dat het goed gaat en dat er weer dagelijks artikelen online komen en vervolgens komt er weer niks. Ik heb een hele planning voor Juni gemaakt zodat er wel elke dag wat online kan komen. Want ik vind bloggen gewoon super leuk en ik vind het leuk als er elke dag wat online komt. 

De toetsweek halen
Eind deze maand heb ik toetsweek en ik wil hem graag met goede cijfers afsluiten. Ik weet nu al dat ik overga en eigenlijk maak die toetsweek dus nu niet zo veel meer uit maar ik vind het fijn om het jaar met goede cijfers af te sluiten. Ik heb dit jaar niet voor alle toetsen even goed geleerd en dus wil ik in de toetsweek laten zien dat ik het wél kan.

Iets gezelligs doen met vriendinnen
Ik vind het super leuk om iets gezelligs te doen met vriendinnen en eigenlijk vind ik dat ik het te weinig doe. Daarom wil ik deze maand heel graag iets gezellig doen met mijn vriendinnen. Maakt niet uit wat het is. Naar de stad, picknicken of iets anders. Als ik het maar gezellig kan hebben met mijn vriendinnen. Ik ben vorige week met twee vriendinnen gaan zwemmen en dat vond ik ook super leuk, hopen dat er deze maand ook nog zoiets leuks gebeurt!

Minstens 1 nummer van Chef'special uit mijn hoofd leren
2 oktober ga ik naar de Deluxe show van Chef'special en ik heb besloten dat ik daarvoor wat nummer uit mijn hoofd wil leren zodat ik dan lekker kan mee blèren. Ik ben al begonnen maar wil sowieso deze maand 1 nummer volledig uit mijn hoofd kennen. Welke het word weet ik nog niet, maar dat komt vast goed.

Picknicken
Picknicken vind ik één van de leukste dingen om te doen als het lekker weer word. Lekker met vriendinnen op een kleedje liggen, kletsen en eten. Ik heb al één keer gepicknickt dit jaar en dat vond ik super leuk! Daarom wil ik het in juni nog een keer doen. Dit kan ik misschien combineren met het "iets gezelligs doen met vriendinnen" 

wat zijn jouw doelen voor juni?

1 opmerking:

  1. Ik zal voor het nummer in your arms gaan, is een vanmijn lievelingsnummers hihi x3 leuke doelen!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen