dinsdag 10 juni 2014

Lunteren

Zoals jullie misschien al weten was ik dit weekend in Lunteren. Ik heb weer foto's gemaakt die ik met jullie ga delen. Ik merk dat ik het heel erg leuk vind om dit soort weekendjes weg vast te leggen, ook als herinnering!



Ik ging vrijdagavond met mijn broertje met de trein naar Lunteren. We misten bijna de trein omdat ik mijn ov chipkaart nog moest opladen en er nergens apparaten waren. Gelukkig was er een aardige conducteur die ons er nog snel in liet. 

We sliepen in een huis met een hele grote tuin en nog een stukje bos. We konden heel fijn voetballen, verstoppertje doen en nog meer dingen.



het huis.


Nog een stukje van de mega tuin.



Nog een stukje van het bos.

Zaterdagmiddag zijn we naar het zwembad in de buurt geweest. Het was heel erg warm dus we hadden wel even zin in wat afkoeling. Toen we terug kwamen hebben we nog wat in de zon gezeten en gegeten. Na het eten hebben we nog wat spelletjes gedaan. 





's avonds regende het. Gelukkig duurde het niet lang en konden we snel weer naar buiten. 

Op zondag begon de dag nogal regenachtig maar dat hield ons niet tegen om te gaan zwemmen. We waren bijna de enige in het zwembad en hebben erg veel lol gehad. 


's middags gingen we om 3 uur al avondeten. We gingen barbequen, het was heel erg lekker! 

Maandag weer terug in de trein naar huis. Wat was het leuk zeg!

Het was echt heel erg leuk! Het was heerlijk weer dus we zijn lekker wezen zwemmen. We hebben gezellig samen gegeten, spelletjes gespeeld, gepraat, in de zon gezeten en nog meer van dat soort dingen. Ik merk dat ik het echt heel erg leuk vind om dingen met familie te doen en geniet dan ook van dit soort weekenden. Ik verheug me nu al op volgend jaar!

hoe was jouw weekend?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen