maandag 2 juni 2014

Kijkje in mijn leven- verslavingen, lang weekend & leuke huisjes.

het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Ik heb deze week zo weinig foto's gemaakt, maar ik heb ook niet zo veel gedaan. Ik had wel een lekker lang weekend waarin ik wat leuke dingen heb gedaan. Lees snel verder!



De week begon met een mooie lucht. Het lijkt op deze foto net alsof de wolk uit die pijp komt, haha.

Ik keek ook weer een aantal afleveringen Flikken.

Ik heb een nieuwe verslaving: Milka Daim, zooo lekker!

Dit was ook heel erg lekker.

Ulgh, slecht weer.


Dinsdag kwamen er wat camera accesoires die ik op ebay had besteld aan, hier komt nog een uitgebreider artikel over!

Ik ging een rondje lopen met mijn ouders en kwam deze leuke boomgaard tegen.

Vrijdag ging ik naar houten omdat ik bij een vriendin ging slapen voor haar verjaardag.

We gingen een (heel groot) rondje lopen door Houten en kwamen deze onwijs leuke huisjes tegen, hier wil ik wel wonen!

'S avonds gingen we zelf pizza's beleggen.

De volgende dag ging ik fietsen met mijn ouders en broertje.

Tussendoor even uitpuffen op een terrasje.

Bij de loosdrechtse plassen. We hebben uiteindelijk ongeveer 40 kilometer gefietst en daarna was ik ook heel erg moe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten