maandag 30 juni 2014

Kijkje in mijn leven- leren, zon en vrijwilligerswerk.

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week stond deels in het teken van leren voor de toetsweek maar dit weekend heb ik ook leuke dingen gedaan! Zaterdag heb ik portretten geschoten van een vriendin en zondag heb ik de hele dag vrijwilligerswerk gedaan. Lees snel verder!

 
Dinsdag had ik alleen het eerste uur wiskunde en was ik daarna uit. De rest van de dag heb ik geleerd. Dit was Nederlands


 
Daarna leerde ik geschiedenis.

 
Het was lekker weer!

 Ik verhuisde naar buiten en leerde nog even voor kunstgeschiedenis.

 
Spijkje heeft een nieuwe slaapplek gevonden hoor!

 
Ik vind het altijd heel erg leuk om op het balkon te leren of te werken!

Woensdag: het regende.

 
Ik zocht verhaaltjes voor mijn oude verhaaltjes en gedichtjes artikel en kwam dit tegen, daar moest ik wel een beetje om lachen haha!

 
Er kwam een dreigende lucht aan..

 
Elke keer als ik mijn haar zie word ik blij, het begint al zo lang te worden!


 Donderdag keek ik een aflevering Flikken tussen het leren door.

 
Lodewijk lag voor pampus op het balkon.

 Ik ging er ook even bij zitten, het was zulk lekker weer!

blij!

 
Ik brandde een kaarsje voor mijn opa, want het was donderdag precies een jaar geleden dat hij overleden was.

 
’S Avonds zat ik nog even buiten met mijn ouders.

Vrijdag: ik had alleen maar het eerste uur toets en was daarna klaar! Ik bleef nog even kletsen met wat mensen op school en ging daarna naar huis, zoals je kan zien was ik heel blij dat ik klaar was J

 Ik keek weer een aflevering Flikken.

 
En een aflevering Over De Streep, blijft een mooi programma!

 Zaterdag maakte ik portretjes bij een vriendin, daar laat ik nog niks over zien want daar komt nog een apart artikel over!



 Zondag was de slotdag van mijn vrijwilligerswerk. Van 12 tot 20:30 was ik op de manege en heb ik van hot naar her gelopen, paarden gehaald, geholpen met andere dingen, heel vermoeiend! Daarna was er een barbeque met de vrijwilligers en keken we voetbal, wat was het een spannende wedstrijd zeg!

vandaag ga ik barbequen en logeren met 3 vriendinnen en daar heb ik heel erg veel zin in, morgen ga ik naar de fysio en donderdag heb ik voorspelen met vioolles. Vrijdag heb ik de generale repetitie met orkest, zaterdag ga ik met een vriendin bijkletsen en naar het wijkfeest en zondag heb ik het afsluitende concert met orkest, druk maar leuk!

hoe was jouw week?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen