maandag 9 juni 2014

kijkje in mijn leven- eten, bloggen en pakken

het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Dit kijkje in mijn leven gaat maar tot zaterdag omdat ik dit weekend op familieweekend was in Lunteren en daar niet de hele tijd met mijn blog bezig wou zijn. Die van volgende week is dus extra lang!

De week begon met snoepjes. 

Ik werkte flink vooruit omdat ik dit weekend dus weg was en ik me wel aan mijn doel wil houden!

mooie lucht.

Ik ben het thema van Dear John op de piano  aan het spelen! Ik vind hem zo mooi en heel erg leuk om te spelen.

We hadden nog wat stukjes cake over van de cake die ik in deze video bakte, lekkerr!

En nog lekkerder met een kopje thee erbij.

Woensdagavond aten we quinoa, zo lekker & gezond!

En weer vooruit werken.

Ik heb een tijdje terug een blokje met sticky notes gekocht zodat ik dingen die ik moest herinneren op mijn bureau kon plakken, maar het is niet zo netjes meer als in het begin..

Donderdag, ik ging vanuit school naar de H&M om een bikini broekje te kopen. Toen ik thuis kwam at ik lekker wat aardbeien. 

Een outfit met het blousje van de IJhallen! Ik twijfel hier een beetje over, ik vind hem zelf wel leuk maar ik weet niet zo goed wat andere mensen er van vinden. Het is namelijk iets wat ik bijna nooit draag. Wat vinden jullie?
Ik haalde een broodje Mario  in de stad om thuis op te eten omdat ik honger had maar toen kwam ik er achter dat het al bijna etenstijd was, dus werd het broodje Mario mijn avond eten. Hij was heel lekker!


Een paklijst maken met de spullen voor Lunteren.

Klaar!

Als je dit leest zit ik nog in Lunteren of ik ben al thuis. Ligt er een beetje aan hoe leuk het is en hoeveel ik nog moet doen voor school en andere dingen. Deze week word niet heel druk, morgen ga ik naar de fysio en vrijdag ga ik wat eten met mensen van orkest. Zaterdag ga ik naar Wantijpop, daar heb ik super veel zin in en het word vast heel erg leuk!

hoe was jouw week? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen