donderdag 19 juni 2014

inspiratie: instagramaccount waar je honger van krijgt.


Soms kom ik van die dingen tegen op internet dat ik denk, dit moet ik delen. En dan komt er weer een inspiratie artikeltje uit mijn vingers gerolt. Vandaag vertel ik jullie over een instagramaccount dat ik ontdekte, lees snel verder!

Ik heb geen idee meer hoe ik op dit account ben gekomen maar wauw, wat is dit account leuk! De beheerder van dit account is Sandra van den Broek en zij maakt de prachtigste creaties op broodjes en beschuitjes. Je kan het zo gek niet bedenken of zij maakt het. Dieren, quotes, poppetjes, en dat allemaal van dingen die je kan eten. Alles is heel kleurrijk en schattig en ik vind het ontzettend bijzonder dat ze alles van eten maakt. Stiekem ben ik ook best wel benieuwd hoe ze dat doet, want ik kom niet verder dan een net laagje pindakaas op mijn brood te smeren. De foto's zijn erg mooi en het water loopt mij elke keer weer in de mond. Bekijk zelf maar wat je er van vind!




is dit niet mega leuk? Elke keer als ik haar foto's voorbij zie komen op Instagram heb ik zin om alles op te eten. Is het water jouw ook in de mond gelopen na het zien van deze foto's? Je kan Sandra hier volgen. Daar staan ook nog meer van haar prachtige creaties.








1 opmerking:

  1. Wat onwijs leuk dit zeg! Ik word er helemaal vrolijk van om hiernaar te kijken! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen