zondag 15 juni 2014

Ik ben blij met..?


Ik had er weer eens zin in, delen met jullie waar ik blij om ben op dit moment. Kleine dingen, grote dingen, het kan allemaal. Ben je benieuwd waar ik vandaag blij mee ben? Lees dan verder!



- het mooie weer! Oh, wat hou ik van de zomer zeg! Lekker de hele dag buiten, zonder jas fietsen, korte broekjes, luchtige blousjes, in het gras liggen, en ga zo maar door. Ik zit lekker elke pauze buiten met vriendinnen en geniet van de zon. Fietsen is helemaal niet erg meer, want met een lekker zonnetje vind ik het leuk om te fietsen! Ik word helemaal vrolijk van dit weer en heb meteen zin om allemaal leuke dingen te doen.

- Bijna klaar met school.. Over twee weken heb ik mijn toetsweek en dan ben ik KLAAR! Voor mijn toetsweek ga ik nog even flink knallen en dan kan ik daarna rustig aan doen. Het is gelukkig al zo goed als zeker dat ik over ga dus dat is al een hele opluchting. Toch wil ik nog even goed scoren voor mijn profielvakken om te laten zien dat ik het écht kan. Maar dat gaat vast goed komen met de goede samenvattingen die ik alvast heb gemaakt :)

- Fluitende vogeltjes. Ik was dit weekend in Lunteren en elke ochtend werd ik wakker gemaakt door een heel vogelorkest dat de sterren van de hemel zong. Dat is fijn wakker worden zeg! Nu ik weer thuis ben merk ik ook dat de vogels volop zingen. Wat een gezellig geluid geeft dat toch.

- Dat ik mijn eigen geld verdien. Ik heb sinds kort een baantje en daar ben ik erg blij mee. Ik krijg niet veel en ik hoef ook maar één keer in de drie maanden te werken maar toch ben ik heel erg blij dat ik om de drie maanden een beetje geld krijg dat ik zelf heb verdient. Dat geeft toch wel een goed gevoel! Ik bezorg de wijkkrant van mijn wijk, voor als je benieuwd was wat ik voor werk deed.

- De leuke dingen die er aan zitten te komen. Vrijdag over een week ga ik naar een concert van Janine Jansen, de dag daarna ga ik fotograferen, de dag daarna heb ik een slotdag en barbeque van mijn vrijwilligerswerk en de dag daarna ga ik weer barbequen met vriendinnen van school. Kortom, heel veel gezellig dingen! Als het zomer word heb ik altijd zin om leuke dingen te doen en met deze dingen in het vooruitzicht gaat dat vast goed komen!

- Ik kan bijna alles weer! Het heeft even geduurd maar na bijna 9 weken gym ik weer en ben ik bijna klaar met fysio. Morgen ga ik voor het eerst weer paardrijden en daar heb ik onwijs veel zin in. Ik hoop dat ik geen last ga krijgen en dat alles goed gaat want met pijn rijden is niet leuk. Ik merk nog wel dat ik soms verkeerde bewegingen maak die nog veel pijn doen. Zo buig ik mijn enkel soms te veel naar buiten, binnen, beneden of boven en dat doet nog erg veel pijn. Hij is ook nog best sterk maar daar werk ik aan bij fysio en dat gaat gelukkig al steeds beter!

waar ben jij blij mee op dit moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen