dinsdag 3 juni 2014

IJhallen koopjes.


Zondag ben ik weer naar de IJhallen geweest. Ik ging met een vriendin en heb een erg leuke dag gehad, ook heb ik een aantal leuke dingen gekocht. Ben je benieuwd wat ik gekocht heb? Lees dan snel verder!


Voor de mensen die nog niet weten wat de IJhallen is: de IJhallen is de grootste vlooienmarkt van Europa. Er staan elke keer zo'n 750 kramen waar je van alles kan kopen. Kleding, meubels, elektronica, noem maar op. Alles is erg goedkoop en de sfeer die er hangt is erg gezellig. Voor meer informatie, kijk op de website van de IJhallen. Dan ga ik jullie nu laten zien wat ik gekocht heb!

Het is niet heel erg veel maar ik ben wel heel erg blij met wat ik gekocht heb.




Allereerst kocht ik dit fotolijstje. Ik vond de gouden randen met de versiersels erg mooi en zag deze wel in mijn kamer hangen. Ik was specifiek op zoek naar fotolijstjes omdat ik de fotomuur in mijn kamer een beetje wil veranderen en alle foto's in lijstjes wil doen. Daar heb ik dus veel lijstjes voor nodig en die kan ik dan goed bij de IJhallen kopen. Deze vond ik dus erg mooi en kocht ik voor €1.

Ik heb ook nog dit fotolijstje gekocht. Ik vond vooral de olifanten in de hoeken erg mooi en ook dit fotolijstje zag ik in mijn kamer hangen. Deze had ook een beetje een buitenlands tintje en dat vind ik mooi. Ik vind fotolijstjes met versierde randen erg mooi. Eigenlijk was ik nog op zoek naar een fotolijstje met gekrulde randen maar die heb ik helaas niet kunnen vinden. Dit lijstje was €0,50


En nog een fotolijstje! De laatste. Deze is heel erg basic maar ik vond de blauwe kleur mooi en als ik alleen maar lijstjes met versiersels in mijn kamer heb hangen word het wel erg druk. Ik kan niet zo veel over deze lijst vertellen want hij is gewoon heel erg basic. Ik heb hem voor een hele fijne prijs gekocht, namelijk €0,50.

Er gebeurde nog wel iets raars toen ik op zoek was naar lijstjes. Ik stond bij een kraampje met fotolijstjes en vroeg aan de vrouw achter de kraam hoe duur een bepaald lijstje was. De vrouw zei dat het lijstje €10 was en dat vond ik nogal duur dus ik liep weg. Er kwam een vrouw achter mij aan die zei dat je die lijstjes ook voor €2 bij de Action kan kopen en dat ze het dus belachelijk vond dat die vrouw er €10 voor vroeg. Het is en blijft een tweedehands markt en dan ga je geen  €10 vragen voor een goedkoop, tweedehands lijstje.


Ook kocht ik deze spiegel. Voor een kunstproject op school ga ik mozaiken en dat doe ik door spiegels kapot te slaan en ze daarna te verven. Op school hadden we te weinig spiegels en dus besloot ik op de IJhallen nog wat rond te kijken naar spiegels. Deze kwam ik tegen en vond ik meteen prima. Veel spiegels daar waren al oud en daarom erg duur. Ik had geen zin om veel geld te betalen aan een spiegel die ik toch kapot ga slaan dus koos ik voor deze spiegel. Het is ook fijn dat er geen rand om heen zit want dan kan ik hem makkelijker kapot slaan. Deze spiegel was €1.


Als laatste kocht ik dit mooie blousje. Ik zag hem hangen en vond hem meteen mooi. Helaas was het een M en paste ik dat niet maar toen ik er later langs liep besloot ik toch maar te kijken of ik hem niet paste. Hij zag er namelijk niet heel erg groot uit. Hij leek prima te passen en ik vond hem zo mooi dat ik hem besloot mee te nemen. Ik weet nog niet heel erg goed hoe ik dit moet combineren maar ik vind de kleur in ieder geval heel erg mooi. Dit blousje was €9. Iets hoger dan de prijzen normaal liggen op de IJhallen maar ik vond hem dan ook zo mooi dat mij dat niet zoveel uitmaakte. De blouse was ook ongedragen en in de winkel gekocht voor €69,99. Dan vind ik het al helemaal niet erg om er €9 voor neer te leggen.

Dat waren mijn aankoopjes dan! Ik vond het weer heel erg leuk om naar de IJhallen te gaan en ga zeker nog een keer.

wat vind jij van mijn koopjes?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen