zaterdag 7 juni 2014

het zomerjurkjesprobleem.


Zomerjurkjes. Al een hele tijd was ik op zoek naar het exemplaar dat perfect voor mij zou zijn. Maar welke winkel ik ook probeerde, elke keer werd ik weer teleur gesteld. Te strak, te lang, geen mooi model, geen leuke kleur. Er was altijd wel iets niet goed. Toen ik voor de zoveelste keer op de Newlook site keek naar jurkjes kwam ik eindelijk het exemplaar tegen wat perfect voor mij leek. Vandaag laat ik hem aan jullie zien.

Ik had al zo vaak op de Newlook site gekeken maar telkens zonder resultaat. Dan zag ik een leuke print, maar dan vond ik het model weer niet leuk. Dan vond ik het model leuk, maar geen leuke kleur. En zo kan ik nog uren verder gaan. Ik ben kritisch op jurkjes, misschien omdat ik al sinds groep 4 geen jurkjes meer naar school heb gedragen? Ik wou in ieder geval een jurkje dat perfect was voor de zomer. Een jurkje dat lekker zat en ook niet te warm was. Een jurkje met een mooie zomerse kleur, en een mooi model. Toen ik het jurkje dat ik uiteindelijk heb gekocht zag staan vond ik hem meteen mooi, maar ik twijfelde. Uiteindelijk heb ik hem besteld en ik ben heel erg blij met mijn aankoop.


Dit is hem dan! Hij heeft een hele zomerse, mintgroene kleur die ik heel erg mooi vind. Lekker opvallend en vrolijk. Ook vind ik het mooi dat hij bij de taille geaccentueerd is en de rok een beetje naar buiten loopt. Hij is van een dunne stof gemaakt en dat vind ik ook erg fijn voor de zomer. Het model is erg mooi en hij zit heel erg fijn. Ik kan volgens mij alleen maar positieve dingen over dit jurkje zeggen. Het is echt het zomerjurkje waar ik naar op zoek was en ik ben dan ook heel erg blij dat ik hem uiteindelijk heb besteld. De newlook heeft ook een superbezorging. Ik bestelde dit jurkje op dinsdag en hij kwam al op de zaterdag in die zelfde week aan! Ik heb al wel een paar ideetje hoe ik hem kan combineren maar meer idee├źn zijn altijd welkom. Weet jij misschien hoe ik hem leuk kan combineren? Als jij net zo verliefd bent op dit jurkje als ik dan heb je pech want volgens mij is hij niet meer te koop. Ik ben heel blij dat mijn zomerjurkjesprobleem eindelijk is opgelost en dat ik weer eens een jurkje naar school aan kan! Ik ben heel benieuwd wat mijn klasgenoten er van vinden :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten