donderdag 5 juni 2014

Het regende een beetje.







Gisteren, tja. Het zat niet echt mee. Sponsorloop in de regen, naar huis fietsen in een mega harde bui, naar de fysio in de regen. De dag bestond uit opdrogen en meteen weer nat worden. Vieze, vieze regen. Waar blijft de zomer? Lekker in een joggingbroek en trui door het huis banjeren, series kijken en herfst muziek luisteren, want ik kwam een beetje in de herfst stemming door dit weer. Ik dronk thee, at chocola en besloot de zomerse kleurtjes een dagje in de kast te laten hangen. Regen is niet erg, tenzij je naar buiten moet. En bij mij zat het gewoon niet mee, dan stond ik buiten en meteen kreeg ik een regenbui over me heen. De regen had het gewoon een beetje op mij gemunt gisteren. De katten claimde de bank en lieten hun snoetje buiten niet zien, want ja "die regen is te nat voor mij". Ondanks alles was het een fijne (herfst) dag. Maar nu wil ik toch wel echt zomer!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen