vrijdag 13 juni 2014

favoriete kledingstukken.


Een jaar geleden maakte ik ook een artikel met de kledingstukken die ik het liefst draag. Vandaag had ik zin om dat weer te doen en ik zette weer kledingstukken op een rij die ik graag draag. Lees snel verder!






Laat ik beginnen met dit blousje van de Primark. Ik heb een tijdje terug Sara gemeet in Eindhoven en toen zijn we even langs de primark geweest. Ik zag dit blousje hangen en in eerste instantie was hij veel te groot. Gelukkig hingen er in de winkel nog kleinere maten en dus nam ik hem mee. Ik vind het patroon op dit blousje ontzettend leuk en hij is vrij makkelijk te combineren. Je kan hem stoer combineren, maar ook heel meisjesachtig. Hij zit erg lekker en ik vind hem heel erg fijn voor de warme zomerdagen die zeker nog gaan komen! primark- €11

Dit vest was in eerste instantie bedoelt voor de concerten die ik met orkest speel. We moeten dat in het zwart maar ik had geen zwart vest dat ik goed kon combineren met mijn concertkleding. Toen heb ik dit vest gekocht en ik vind hem erg leuk. Je kan hem eigenlijk overal bij aantrekken en hij is aardig lang, iets wat ik erg leuk vind. Hij zit lekker en is niet te warm omdat hij erg grof gehaakt is. Ik gebruik dit vest dus naast concerten ook gewoon om naar school aan te doen en ben heel blij dat ik deze nog heb aangeschaft. H&M- prijs onbekend. 


Deze broek kocht ik begin dit jaar omdat ik nieuwe broeken nodig had. Het is een echt herfst kleurtje maar ik draag hem ook graag in andere seizoenen. Hij zit erg lekker en ik vind de kleur heel erg mooi. De kleur bordeaux rood is een van mijn favoriete kleuren en ik was al een hele tijd op zoek naar zo´n broek. Hij zit ook erg lekker en is best stretchy. Ik kan hem goed combineren en kan hem bij veel verschillende dingen aan. Wel jammer dat er inmiddels een gat in zit maar dat ga ik snel een keer maken! H&M- prijs onbekend.



Dit blousje kocht ik in de winter van 2013 en sindsdien heb ik hem erg vaak gedragen. Ik wou in die tijd heel graag een denim blousje en toen ik dit exemplaar zag wou ik hem meteen hebben. Ik heb hem flink stuk gedragen en er komen dan ook al gaten in. Dit blousje is vooral stoer en daar hou ik van. Hij is makkelijk te combineren en kan zowel voor warm als koud weer. Ik denk dat ik maar snel weer een nieuw exemplaar moet gaan aanschaffen voordat deze helemaal stuk gedragen is! H&M- €25


Dit vest kocht ik in februari en heb ik al erg veel gedragen. Nu draag ik hem wat minder vanwege het warme weer maar hij is perfect voor de winter. Hij is erg lang en dat vind ik leuk, ook vind ik de grote zakken erg leuk en zit hij lekker. Het is ook echt mijn chill vest geworden en ik heb hem aan op dagen dat ik nergens zin in heb en het liefst de hele dag in bed wil blijven liggen. Hij kan eigenlijk overal bij en dat vind ik erg leuk. Ik denk dat ik dit vest de komende winter ook erg veel ga dragen! Primark- €15



Dit hempje kocht ik vorig jaar voor de zomer en ik vond hem meteen erg leuk. Hij is erg luchtig en daardoor dus perfect voor de zomer. Ook vind ik de print erg leuk. Ik vind doodshoofdjes erg leuk maar het leuke aan dit doodshoofdje is dat hij bloemig is, daardoor word het hempje veel meisjesachtiger en hoef je hem dus niet alleen maar in stoere outfits te combineren. Wat ik wel jammer vind is dat dit hempje erg doorschijnt en ik er dus eigenlijk altijd iets onder moet. H&M- 12,95

dit waren mijn favoriete kledingstukken! Het zijn in ieder geval erg veel andere kledingstukken dan vorig jaar. welke kledingstukken zijn bij jou favoriet?

1 opmerking: