dinsdag 24 juni 2014

een kijkje in mijn leven.

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was best wel rustig, ik ging naar de fysio, had een studiedag en leerde vooral heel veel voor mijn toetsweek die gisteren is begonnen. Lees snel verder!


Woensdag ging ik even naar de sale van de H&M. IK kocht deze twee shirtjes. 
Daarna keek ik natuurlijk voetbal.
Donderdag had ik studiedag, nadat ik de hele dag geleerd had vond ik het tijd voor wat ontspanning: Flikken Maastricht!


Ik ontdekte deze week de muziek van Christina Perri, haar muziek is zo fijn!



Vrijdag ging mijn laptop kapot, de rand rond het scherm is losgelaten dus die heb ik hem mooi met plakband weer aan elkaar geplakt.

Ik moest weer kranten bezorgen!

Maatschappijwetenschappen leren.

Nog meer maatschappijwetenschappen..

Het was zaterdag zulk lekker weer! Helaas heb ik er niet heel lang van kunnen genieten.

Uiteindelijk heb ik de shirtjes die hierboven stonden geruild tegen dit blousje en een mintgroen vest. Ik vond ze toch niet leuk genoeg!

Wiskunde leren.

Frans leren.

En geschiedenis leren.

Zo! Dat was een lekker saai weekje! Deze week staat ook nog steeds in het teken van leren. Morgen ga ik weer naar de fysio, zaterdag ga ik portretten schieten van een vriendin en zondag is de afsluiting van mijn vrijwilligerswerk. Daarna word het qua school gelukkig weer rustig!

Hoe was jouw week?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten