maandag 16 juni 2014

Een kijkje in mijn leven- zon, muziek en eten

Weer een week voorbij! Vandaag is het kijkje in mijn leven extra lang omdat ik jullie nog foto's van het familieweekend belooft had. Hier kan je een uitgebreider artikel lezen. Nu door naar de foto's, lees snel verder!

Hele overbelichte foto, komt door de zon! Vrijdagmiddag lekker met een vriendinnetje chillen in de tuin op school. 

'S avonds naar Lunteren, die nacht sliepen we in de huiskamer.

En op maandag weer terug naar huis! Wat was het leuk zeg.

Duits! Ik had een toets maar doordat ik het hele weekend weg was had ik bijna niet geleerd. Dus toen ik thuis kwam moest ik nog even stampen!

Ga over de streep, blijft een mooi programma!

Pauze in de tuin op school. 
Coca cola vanilla! Dit was de eerste keer dat ik het dronk, ik vond het lekker maar iets te zoet.
Hey, kat!


Lodewijk heeft een nieuwe chill plek ontdekt hoor.

Maan!
Vrijdag ging ik met vrienden van orkest uit eten bij Eazie. Ze hebben daar erg veel lekkere salades en smoothies. Ik had een smoked salmon salade met yoghurtdressing en een pink lady smoothie. Het was erg lekker.

gezelligheid!

Daarna ging ik Nederland supporten.

Mooie lucht!

Hup Holland hup!

Nog een mooie lucht!

De volgende dag ging ik naar Wantijpop in Dordrecht met een orkest vriendinnetje!

Bij het hoofdpodium, waar we bijna de hele dag zijn geweest.

Niels Geusebroek! Leuke muziek heeft hij!

Selfie!

'S middags zijn we naar Niels Geusebroek en Tangarine geweest en daarna zijn we gaan eten. Na het eten hebben we Miss Montreal gezien en hebben het toen voor elkaar gekregen om helemaal vooraan te komen! Terwijl we vooraan stonden hebben we De Staat en Chef'special nog gezien.
Hoe later het werd hoe meer mensen er kwamen.

Dit is natuurlijk waar we voor kwamen: Chef'special! Het was heel erg tof om vooraan te staan en Joshua (de zanger van de band) kwam ontzettend dichtbij en pakte zelfs de hand van mijn vriendin vast!

De foto's zijn erg onscherp maar dit is om jullie een beeld te geven van hoe dichtbij hij kwam. Deze foto is niet ingezoomd!


Zondag bracht ik mijn vriendin naar het station en maakt ik nog wat huiswerk. Dit was mijn lunch, ik probeerde wat nieuws uit maar ik vond het minder lekker dan gedacht.

Terwijl ik mijn lunch at keek ik een aflevering Yolanthe, wat is dat toch een leuk programma!
Het was vaderdag. Wij doen nooit zo veel met vader en moederdag alleen aten we dit jaar extra lekker. Samen met mijn broertje en mijn moeder maakt ik een buffet met allerlei eten wat mijn vader lekker vond. Ik zorgde voor het toetje, een beschuitje met een stapeltje fruit erop. Ziet dat er niet kunstig uit?

Ik heb een hele leuke maar drukke week gehad met als hoogte punt Wantijpop! Deze week word een stuk rustiger en staat vooral in het teken van leren voor mijn toetsweek die volgende week begint. Na de toetsweek heb ik nog 2 weekjes school en dan is het jaar alweer voorbij!

hoe was jouw week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten