zondag 8 juni 2014

5 random faves


Ik had weer zin om een 5 random favorieten van de laatste tijd met jullie te delen. Ik doe dit niet heel vaak maar soms vind ik het leuk om te doen. Vandaag deel ik een mooie film, een leuk liedje en een mooie blogpost. Lees snel verder!




Allereerst, dit liedje. Hij stond laatst bij de aanbevolen video's op youtube en ik besloot hem te luisteren. Ik vond hem meteen mooi en toen ik hem vaker begon te luisteren vond ik hem mooier en mooier worden. Ik vind de melodie in dit nummer heel erg mooi en de afwisseling. Het is niet de hele tijd een piano of een gitaar op de achtergrond maar het wisselt.

Een tijdje terug keek ik met mijn moeder Dear John. Ik had al heel erg veel over deze film gehoord maar ik had hem zelf nog nooit gezien. Wel wist ik dat hij een echte tranentrekker is, ik was heel erg benieuwd! Eigenlijk vond ik hem vanaf minuut 1 meteen heel erg goed en mooi. Wat een onwijs mooi verhaal en wat is het ontzettend goed verfilmd. Ik heb ook gehuild, en dat doe ik bijna nooit bij films dus dat zegt wel wat. Ik vond ook de muziek heel erg mooi en heb dus meteen wat nummers gedownload. Ik wil hem snel nog een keer zien!

Ik vind de laatste tijd koeken met noten heel erg lekker. Dit is een zogenaamde "oerkoek" een koek met speld er in. Hij is heel erg lekker knapperig en je hebt verschillende smaken. Cranberry en chocolade, allebei heel erg lekker. Ik vind notenkoeken heel erg lekker omdat ik er energie van krijg en ze gezonder zijn dan andere koeken. Erg random deze favoriet, maar ik wou hem toch graag even delen.

onzekerheden overwinnen
Ik ben ontzettend fan van de blog paperboats en laatst kwam daar een ontzettend mooie blogpost online die ik graag even wou delen. Hij gaat over onzekerheden en dat is iets waar ik ook nog veel last van heb. Die blogpost was dus ontzettend herkenbaar voor mij en daarom vind ik hem zo goed. Alles is ontzettend mooi verwoord en ik heb hem dan ook een aantal keer overnieuw gelezen. Ik wou hem ontzettend graag delen omdat hij misschien voor meerdere van jullie ook herkenbaar kan zijn.



Een tijdje terug kocht ik dit blousje bij de H&M, het was nog een heel gedoe om hem mee naar huis te krijgen maar toen ik hem eindelijk thuis had was ik er meteen heel blij mee. Ik had nog geen blousjes met bloemen en was dus heel blij met dit exemplaar. De bloemen zijn groot en erg mooi. Het blousje is lekker luchtig en daarom perfect voor de zomer. Ik heb hem al meerdere keren aan gehad en ik voel me er gewoon heel erg goed in.

wat zijn jouw favorieten op dit moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten