donderdag 1 mei 2014

wat wil ik als mijn haar weer lang is?

Een tijdje geleden liet ik jullie zien hoe mijn haar er nu uit ziet. Het is nog best kort maar ik heb jullie ook verteld dat ik het weer lang wil laten groeien. Maar wat wil ik met mijn haar als het weer lang is? Lees snel verder!
Korte tijd nadat ik mijn haar afknipte kwam ik erachter hoe leuk vlechten is! Ik heb mezelf een aantal vlechten aangeleerd en die al veel geoefend op andere mensen. Ik wil die vlechten bij mezelf gaan maken als mijn haar weer lang is. Voordat ik mijn haar kort knipte droeg ik nooit vlechten, maar nu het kort is ben ik erachter gekomen hoe leuk vlechten zijn!


De watervalvlecht kan ik al en vind ik ontzettend mooi. Ik weet niet of ik deze bij mezelf kan maken maar dat zie ik dan wel weer. Anders blijf ik gewoon lekker oefenen op vriendinnen!
De vissengraatvlecht vind ik ook heel erg mooi, ik heb van verschillende mensen gehoord dat hij niet zo moeilijk is dus ik wil er graag mee gaan oefenen.




























Dit zou ik zelf niet zo heel erg snel dragen maar ik zou het wel willen leren zodat ik het bij andere mensen kan maken!


Dit is heel simpel maar ik vind het leuk! Een vlecht over je schouder laten hangen vind ik echt heel erg leuk staan bij andere mensen en als mijn haar lang is ga ik dat zeker vaak dragen. 





Dit is vast heel moeilijk maar ik vind het er wel ontzettend tof uit zien. Twee vlechten boven elkaar die samen een soort 'band' vormen. Ik ga snel eens uitzoeken hoe je dit maakt.

Zien deze vlechten er niet super leuk uit? Ik kan de watervalvlecht al en ga zeker oefenen op de vlechten hierboven. Waarom heb ik vlechten niet eerder uitgevonden? Dan had ik kunnen vlechten voordat ik mijn haar afknipte.
























Dit vind ik ook leuk! Ik draag vaak staarten maar hiermee kan je je staart toch net iets anders maken. Ik vind het er heel erg tof uitzien en ga dit zeker ook proberen als mijn haar weer lang is.


Dit wil ik ook heel erg graag proberen, het ziet er zo ontzettend leuk uit! Het lijkt me wel heel erg moeilijk maar misschien is het makkelijker dan het er uit ziet. Ik vind het er in ieder geval heel erg leuk uit zien en kan niet wachten met oefenen hierop!

Dit is niet moeilijk maar het ziet er wel heel erg leuk uit! Je legt gewoon twee knopen in je haar en je bent klaar! Het is makkelijk maar je kan daarmee toch wel weer net iets anders doen met je haar.
Dit ziet er ook onwijs tof uit en het is niet moeilijk, Het is de bedoeling dat je je staart door een soort 'gat' in je haar haalt. Hiermee maak je je staart ook weer een tikje anders ondanks dat het niet moeilijk is. Dit ga ik ook zeker weten proberen!

Als ik zo naar al deze haarstijlen kijk wil ik zó graag dat mijn haar weer lang is! Nog even geduld en wie weet zien jullie me binnenkort met één van de mooie dingen hierboven rondlopen!

welke haarstijl vind jij het leukst?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten